تایید حضور یکی از شخصیت‌های هری پاتر در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

کمتر از دو هفته دیگر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در این فیلم قرار است شاهد حضور غیر منتظره یکی دیگر از شخصیت‌های مجموعه فیلم Harry Potter (هری پاتر) باشیم. به نقل از وب‌سایت PopCulture، شخصیت مینروا مک گونگال، دومین شخصیت مهمی است که از مجموعه فیلم هری پاتر قرار است در سری جدید فیلم‌های این مجموعه حضور داشته باشد. مگی اسمیت نقش مک‌گونگال را در فیلم‌های هری پاتر بر عهده داشت و حال نقش جوانی این شخصیت بر عهده فیونا گلسکات بوده است. این بازیگر بیشتر برای بازی در سریال Episodes (اپیزودها)، فیلم Resident Evil (رزیدنت ایول) و فیلم Brooklyn (بروکلین) شناخته شده است.

علاوه بر مک‌گونگال، در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است شاهد نسخه جوان‌تر شخصیت آلبوس دامبلدور با بازی جود لاو نیز باشیم. با این حال، حضور شخصیت مک‌گونگال ممکن است در این فیلم کمی عجیب باشد. طبق خط داستانی مجموعه هری پاتر، این شخصیت در سال ۱۹۳۵ متولد شد و اتفاقات فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) نیز در سال ۱۹۲۶ جریان داشت. همچنین اتفاقات فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald تنها ۵ ماه پس از اتفاقات فیلم اول جریان دارد و طبق تاریخ تولد این شخصیت، مک‌گونگال اصلا در طول اتفاقات فیلم هنوز به دنیا نیز نیامده است، اما این احتمال وجود دارد که شاهد جهش زمانی نیز در فیلم باشیم.

با این حال، حضور گلسکات در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald تا همین چند روز پیش تایید نشده بود و بعید هم به نظر می‌رسد که حضور پر رنگی را در اتفاقات فیلم داشته باشد. ادی ردمین، کاترین واترستون، ازرا میلر، زو کراویتز، آلیسون سودول، دن فوگلر، جانی دپ، جود لاو، کالوم ترنر، برونتیس جودورافسکی، درک ریدل، پاپی کربی تیچ، ولف راث ویکتوریا یتس، کلودیا کیم، کورنل جان و جسیکا ویلیامز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جی کی رولینگ بوده ودیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 2 را بر عهده داشته است.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان) اکران شود.

تانی کال

برگرفته از Comicbook

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *