ماه گذشته سه تبلیغ بزرگ از بازی Star Wars Battlefront II در شهر لس آنجلس قرار داده شد و با نزدیک شدن به E3 2017، حالا نوبت سونی است که تبلیغات بزرگی برای بازی God of War که در حال حاضر مهمترین عنوان انحصاری این شرکت است انجام دهد.

این تبلیغ هنوز کامل نشده است ولی در پایین هم می‌توانید تماشا کنید که مطمئنا مربوط به بازی God of War است.

بازی God of War

حضور God of War در E3 2017 قابل پیش بینی بود، ولی نکته مهم این است که در میان بازی‌هایی مثل Spiderman ،Days Gone ،Gran Turismo و بسته الحاقی Uncharted، تنها بازی God of War است که تبلیغاتی به این بزرگی را به خود می‌بیند.

در حال حاضر در میان بازی‌هایی که سونی قصد دارد تا دو سال دیگر منتشر کند، بازی God of War، شناخته شده‌ترین عنوان است. البته شاید سونی قصد دارد با این کار از قبل بگوید که God of War مهمترین بازی آن‌ها در کنفرانس E3 2017 است و بخواهند این موضوع را با نمایش یک دمو از گیم‌پلی و اعلام تاریخ انتشار بازی نشان دهند. مثل همیشه ما فقط می‌توانیم صبر کنیم و منتظر شویم تا مشخص شود سونی چه برنامه‌ای برای ما دارد. البته برای طرفداران بازی God of War این تبلیغات بزرگ می‌تواند نشانه خیلی خوبی باشد.

بازی God of War توسط استودیو «سانتا مونیکا» (Santa Monica)، در دست توسعه قرار دارد و هشتمین نسخه از این مجموعه خواهد بود. این بازی به نوعی یک ریبوت برای این سری محسوب می‌شود و بر خلاف نسخه‌های پیشین که درباره‌ افسانه‌های یونانی بود،، این بار حول افسانه‌های شمالی یا اسکاندیناوی جریان دارد. سونی هنوز به صورت رسمی تاریخ انتشار این بازی را مشخص نکرده است، ولی امیدواریم که این موضوع با آغاز E3 2017 تغییر کند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *