تخفیفات این هفته شبکه ایکس‌باکس لایو

تخفیفات این هفته شبکه ایکس‌باکس لایو توسط شرکت مایکروسافت اعلام شد. تخفیفات این هفته از 24 تا 31 اکتبر (2 تا 9 آبان) در دسترس خواهد بود.

«میجر نلسون» (Major Nelson)، مدیر برنامه‌ریزی شبکه ایکس‌باکس لایو، در بلاگ خود تخفیفات این هفته شبکه ایکس‌باکس لایو را مشخص کرد. این تخفیفات تا تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) در دسترس خواهند بود.

دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان که کاربر شبکه ایکس‌باکس لایو هستند می‌توانند با 70 درصد تخفیف بازی‌های کامل، بسته‌های الحاقی و موارد دیگر را خریداری کنند. بازی‌های بزرگ این هفته شامل، Cities Skylines با قیمت 29.99 دلار، Grand Theft Auto V با قیمت 30 دلار، RBI Baseball 17 با قیمت 6.60 دلار، بسته الحاقی بازی Ghost Recon Wildlands با قیمت 23.99 دلار، Shovel Knight: Treasure Trove با قیمت 19.99 دلار و نسخه Digital Deluxe بازی XCOM 2 با قیمت 24 دلار قابل خریداری هستند. شرکت مایکروسافت هنوز عناوین تخفیف خورده این هفته برای کنسول ایکس‌باکس 360 را مشخص نکرده است.

کاربران طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو بازی‌های Gone Home و Medal of Honor: Airborne را می‌توانند به صورت رایگان تهیه کنند. این دو بازی تا آخر این ماه در دسترس هستند پس به شما پیشنهاد می‌کنم که آن‌ها را خریداری کنید.

همچنین روز گذشته مایکروسافت اعلام کرد که چند بازی از کنسول ایکس‌باکس در لیست عناوین Backward compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان قرار خواهند گرفت.

تانی کال

برگرفته از Dualshockers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *