تخفیفات زمستانی شبکه استیم به مناسبت سال جدید

همانند رسم هر سال شرکت والو، به مناسبت شروع سال جدید میلادی موج جدیدی از تخفیفات را تحت نام تخفیفات زمستانه استیم شروع کرده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

سال‌هاست که گیب نویل دوست‌داشتنی و همکارانش دنیا را به کام پی‌سی باز‌ها شیرین کرده‌اند و امکان انجام بازی‌ها به صورت آنلاین و دسترسی به آرشیو بسیار پر و پیمانی از عناوین مختلف را از طریق شبکه استیم در دسترس بازیکنان این پلتفرم قرار داده‌اند. اما این قضایا هنگامی شیرین‌تر می‌شوند که بدانیم شبکه استیم هر چند مدت یک بار چوب حراج به محصولاتش زده و عناوین بسیاری را با تخفیف‌های عالی و درخور توجه به فروش می‌رساند. در میان این تخفیف‌ها، تخفیفات زمستانه این شبکه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یکی از دلایل اصلی اعمال این تخفیفات در این برهه زمانی از سوی استیم، مقارن بودن با کریسمس و سال نوی میلادی است و همانطور که می‌دانید، در این مدت تعطیلات زمستانی کشور‌های غربی شروع شده و فرصت خوبی برای آن‌هاست تا بتوانند در این مدت عناوین دلخواهشان را با قیمتی مناسب در رایانه‌های شخصی‌شان تجربه کنند.

همانطور که گفته شد، مانند سال‌های گذشته عناوین بسیار زیاد و مطرحی با تخفیف‌های خوب و بعضا تا 75 درصدی در شبکه استیم به فروش می‌رسند که از جمله آن‌ها می‌توان به بازی‌هایی از جمله Vanquish ،Grand Theft Auto 5 ،Divinity: Original Sin 2 و Hellblade: Senua’s Sacrifice اشاره کرد.

لازم به یادآوری است که این تخفیفات از امروز آغاز و تا دو هفته دیگر، یعنی چهاردهم دی ماه (چهارم ژانویه 2018) ادامه خواهد داشت. پس اگر یک پی‌سی گیمر هستید، به هیچ‌وجه این فرصت خوب را از دست ندهید.

تانی کال

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *