تدابیر «کیت هارینگتون» برای خلاصی از «جان اسنو» پس از پایان «بازی تاج‌وتخت»

دوران بازیگری «کیت هارینگتون» پیش از پایان سریال «بازی تاج‌وتخت» و به واسطه بازی او در فیلمی به کارگردانی «خاویر دولان» به نام «مرگ و زندگی جان اف. داناوان» می‌تواند وارد سطح جدیدی شود.

«امیلیا کلارک» با نزدیک شدن به پایان فیلمبرداری فصل آخر سریال «بازی تاج‌وتخت»، به تازگی با ارسال نامه‌ای سرگشاده از عوامل و بازیگران تقدیر و با آنان خداحافظی کرده است. هارینگتون نیز اخیراً از برنامه‌های خود پس از پایان فیلمبرداری سریال پرده برداشته است. وی در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی می‌گوید خود را هم آماده تغییر در ظاهرش می‌کند و هم دوران بازیگری‌اش: «دوست دارم از بودن در کانون توجه فاصله بگیرم، موهایم را کوتاه کنم، از شباهت‌هایم به شخصیت اسنو بکاهم، و با ظاهر و لحنی تازه به سراغ کارهای دیگر روم.»

هارینگتون می‌گوید قصد دارد پس از پایان فیلمبرداری «بازی تاج‌وتخت» یک مدل موی خیلی کوتاه را امتحان کند. هدف این بازیگر بریتانیایی این است که تا جایی که ممکن است خودش را از «جان اسنو» دور کند، اگرچه معتقد است که نمی‌توان از شر ریش این شخصیت خلاص شد.

«رهایی از ریش او دشوارتر خواهد بود…. تا حدی از آن خوشم می‌آید. مو و ریش بلند را می‌پسندم، اما شبیه مذهبیون می‌شوم. نمی‌توانم با همان ظاهر قبلی به سراغ فیلم بعدی بروم. شخصیت فوق‌العاده‌ای بود، اما باید از جان اسنو رها شوم.»

هارینگتون از همان اپیزود ابتدایی سریال پربیننده «بازی تاج‌وتخت» شبکه HBO که در سال ۲۰۱۱ پخش شد، در نقش «جان اسنو» ظاهر شده است. در خلال پخش این سریال، هارینگتون در فیلم‌های «پمپئی»، وسترن «گوگرد»، سریال «باروت» و «مرگ و زندگی جان اف. داناوان» بازی کرد.

فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» در سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *