همه‌ی ما می‌خواهیم بطور منظم ورزش کنیم. اما هنگامیکه زمان ورزش کردن، با کار، کارهای خانه، مهمانی‌های دوستانه یا خانوادگی، یا حتی راحتی تخت خواب شما در حال رقابت باشد، تبدیل آن هدف به واقعیت، می‌تواند واقعا دشوار باشد. با اینحال با طرز فکر درست و فقط کمی برنامه ریزی و آمادگی، می‌توانید مطمئن شوید تمریناتتان هر طور که هست انجام می‌شوند!

۱. ورزشی را پیدا کنید که عاشقش باشید

ایرادی ندارد که از ال اپتیکال بترسید، یا ایرادی ندارد اگر پیلاتس تمرین مورد علاقه‌تان نباشد. درعوض، فعالیتی را پیدا کنید که در واقع هر روز مشتاق انجام دادنش باشید. کشف ورزش مورد علاقه‌ی شما، بخش مهمی از کاری است که باید انجام دهید. بنابراین تسلیم نشوید. به امتحان کردن کلاس‌ها و فعالیت‌های مختلف ادامه دهید یا نظر دوستانتان را جویا شوید.

۲. با دوستانتان تمرین کنید

بمنظور داشتن یک جلسه‌ی تمرین عالی، یک پیاده روی گروهی یا پاروزنی ایستاده روی تخته موج سواری را با دوستانتان برنامه ریزی کنید، یا با گروهی از دوستانتان در یک کلاس ورزشی ثبت نام کنید. با تمرین کردن در قرارهای دوستانه‌تان می‌توانید زمان ورزش کردنتان را دو برابر کنید!

۳. با مربیانی کار کنید که به شما انگیزه می‌دهند

اگر بدانید تمرینتان را با فردی انجام می‌دهید که در سوق دادن شما به سمت اهداف تناسب اندامتان بسیار عالی عمل می‌کند، آنگاه رفتن به کلاس برای شما بسیار هیجان انگیزتر خواهد شد. همچنین کار کردن با یک مربی که شما و بدنتان را می‌شناسد، می‌تواند کمک کند مطمئن شوید دچار وضعیت فلات تمرینی نمی‌شوید.

۴. بهترین زمان برای تمرین کردن را پیدا کنید

یک محدوده‌ی ساعت، و روزهایی خاص را بعنوان زمان تمریناتتان معین کنید. این کار کمک می‌کند که تمرین کردن، به یک بخش مشخص از روال‌تان تبدیل شود. تغییر خوب است، اما وقتی برنامه‌ی تمریناتتان را تثبیت نکنید، و قرار باشد برای ورزش کردن وقت پیدا کنید، برای اینکه به یک روال تمرینی بچسبید، باید دائما به دنبال وقت بگردید!

۵. ساک باشگاهتان را شب قبل ببندید

اگر ساک شما آماده باشد، دیگر بهانه‌ای نخواهید داشت! فقط آنرا بر می‌دارید و به تمرین می‌روید. اگر می‌خواهید واقعا آماده باشید، حتی می‌توانید یک ساک ورزشی آماده در ماشینتان داشته باشید. و اگر لباس‌های ورزشی‌تان فوق العاده راحت هستند، چرا آنها را در هنگام خواب نمی‌پوشید؟ فرصت ایجاد بهانه را از خودتان بگیرید.

۶. لباس‌های ورزشی که دوست دارید را بپوشید

لباس ورزشی‌تان را از آن تی شرت‌های سایز بزرگ گشاد و شلوار ورزشی‌های از مد افتاده، به چیز بهتری ارتقا دهید. یک لباس عالی، علاوه بر اینکه می‌تواند باعث شود احساس اعتماد بنفس و شیک بودن کنید، می‌تواند باعث شود حس کنید که قوی و متناسب نیز هستید.

۷. مجموعه موزیک‌های سرحال کننده‌ای را از قبل آماده کنید

در حالیکه آهنگ‌های متداول باشگاهی باشگاه می‌توانند مفید باشند، اما موسیقی‌های جدید، انگیزه و الهام بیشتری به شما می‌بخشند. لیستی را انتخاب کنید که با تمرین شما هماهنگ باشد: سرعت زیاد و طولانی برای یک جلسه‌ی تمرینی کاردیو، یا آرام و بی کلام برای زمان سرد کردن.

۸. برای خودتان هدف تعیین کنید

در یک مسابقه‌ی دو ثبت نام کنید یا خودتان را متعهد به پیشرفت کنید، تا جایی که بتوانید حرکات دشوار یوگا را انجام دهید. اگر هدفی داشته باشید که بطور جدی برای رسیدن به آن تلاش کنید، تمرین دویدن یا یوگایتان را به احتمال بسیار بیشتری انجام می‌دهید.

۹. تمرینات مختصر و مفید را امتحان کنید

حتی یک تمرین ۱۰ دقیقه‌ای می‌تواند به اندازه‌ی یک جلسه کاردیوی یک ساعته در باشگاه، رضایت بخش و مفید باشد. تا زمانیکه تحرک و فعالیت دارید، به تمرینتان افتخار کنید.

۱۰. به خودتان پاداش دهید

بعد از تمرین، یک آب میوه‌ی پاکسازی بنوشید یا سریال مورد علاقه‌تان را بگذارید و قسمت‌هایی که وقت نکرده بودید ببینید را تماشا کنید. شما برای آن زحمت کشیدید.

بسیار خب. شما از چه نکات و ترفندهایی استفاده می‌کنید تا مطمئن شوید که تمرینتان انجام می‌شود؟ آیا هیچ یک از موارد گفته شده در بالا را امتحان کرده‌اید؟ هنگامی که حوصله ندارید، چه چیزی به شما انگیزه می‌دهد که ورزش کنید؟ نظراتتان را در زیر با ما در میان بگذارید.

مجله تناسب اندام

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • تمرین

    بهترین تمرین ها برای شروع روز

    بهترین تمرین ها برای شروع روز واقعاً هیچ چیز به اندازه ی شروع روزتان با یک تمرین، شگفت انگ…
  • دویدن

    بهترین تمرینات صبحگاهی

    بهترین تمرینات صبحگاهی هیچ چیزی همانند شروع کردن یک روز با تمرینات ورزشی جالب و شگفت انگیز…
  • تمرین تنفسی

    تمرین تنفسی برای کاهش استرس

    تمرین تنفسی برای کاهش استرس تمرینات و تکنیک های تنفسی در ابتدا کمی خنده دار بنظر می رسد : …
  • برنامه تمرینی

    برنامه تمرینی برای افراد چاق

    برنامه تمرینی برای افراد چاق تمرین کاردیو چربی می سوزاند و می تواند به کاهش وزن کمک نماید.…
  • کاهش درد مفصل

    6 تمرین برای کاهش درد مفصل

    6 تمرین برای کاهش درد مفصل آیا شما آرتریت یا بیماری مزمن دیگری دارید که بر مفاصل شما تاثیر…
  • محل کار

    تمرینات ساده برای محل کار

    تمرینات ساده برای محل کار شما! بله، شما، که پشت میزتان نشسته‌اید. درست است، با شما صحبت می…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *