ترفندهایی در استوری اینستاگرام وجود دارد که ممکن است از آن بی اطلاع باشید. در ادامه با 7 مورد از این ترفندها آشنا می شویم.

– افزودن موسیقی به پس‌ زمینه استوری خود

ترفندهایی در استوری اینستاگرام

ترفندهایی در استوری اینستاگرام

اینستاگرام قابلیتی در نظر گرفته که می توان حین فیلم برداری موسیقی مورد نظر خود را نیز بر روی آن ضبط کرد. برای این کار کافیست ابتدا آهنگ دلخواه خود را از طریق گوشی پخش نموده و شروع به ضبط ویدیو در استوری کنید.

– دسترسی به طیف وسیعی از رنگ‌ ها

ترفندهایی در استوری اینستاگرام

ترفندهایی در استوری اینستاگرام

همانطور که متوجه شده اید رنگ هایی که در قسمت متون استوری به صورت پیش فرض قرار داده شده محدود هستند. شما تنها می‌توانید از بین 27 رنگ پیش‌فرض، رنگ دل‌خواه خود را انتخاب کنید.

اما آیا برای دسترسی به رنج وسیعی از رنگها و انتخاب رنگ دقیق دلخواه خود باید چه کنید؟

در اینجا یک ترفند وجود دارد. شما می توانید به بخش Aa یا آیکون pen بروید تا ابزار افزودن متن یا قلم باز شود. سپس با نگه داشتن انگشت خود بر روی هر رنگ موجود در اسلایدر رنگ، بازه ای از رنگها را مشاهده نمایید و رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید.

– ساخت یک پس زمینه یکدست

ترفندهایی در استوری اینستاگرام

ترفندهایی در استوری اینستاگرام

بسیاری از شما علاقه دارید گاهی به جای افزودن عکس و یا ویدیو، قسمتی از یک متن و یا شعر را به اشتراک بگذارید. برای اینکه پس زمینه ای یکدست به وجود آورید لازم نیست دست خود را در جلو لنز دوربین نگه دارید. برای این کار می توانید پس از گرفتن یک عکس آیکون خودکار را لمس کنید و سپس رنگی که می‌خواهید به عنوان پس ‌زمینه یک ‌دست داشته باشید را انتخاب کنید. بعد از این کار به مدت 3 ثانیه انگشت خود را بر روی صفحه نگه‌ داشته تا صفحه با رنگ مورد نظر شما پر شود. حتی می توانید با انتخاب chisel-tip pen و تکرار همین دستورالعمل، پس زمینه‌های نیمه نامرئی نیز بسازید.

– استفاده از تصاویر قدیمی موجود در گالری

ترفندهایی در استوری اینستاگرام

ترفندهایی در استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام به این صورت طراحی شده است که فقط تصاویر مربوط به 24 ساعت اخیر را به نمایش می گذارد. در بسیاری از مواقع هست که شما دوست دارید تصاویری از گذشته را در این بخش با دیگران به اشتراک بگذارید. برای این کار کافیست از عکس مورد نظر خود اسکرین شات بگیرید تا تاریخ آن تغییر کند. یا از طریق ویرایشگرها  و تغییر زمان ثبت عکس، تاریخ عکس خود را تغییر دهید.

– زوم کردن در هنگام ضبط ویدیو

ترفندهایی در استوری اینستاگرام

ترفندهایی در استوری اینستاگرام

اگر تمایل دارید در هنگام ضبط استوری، روی یک نقطه مورد نظر زوم کنید کافیست دست خود را بر روی دکمه ضبط گرفته و به آرامی به بالا بکشید. در سمت ویدیوی هندزفری نیز این امکان وجود دارد.

– استفاده ازعملکرد‌های حرکتی کاربردی برای دیدن استوری ها

شما می توانید در هنگام مشاهد ه یک استوری با لمس بر روی لبه راست صفحه به استوری بعدی و یا لمس لبه کناری چپ صفحه به استوری قبلی بروید. اگر کاربری چندین استوری را در صفحه خود به اشتراک گذاشته برای رد کردن تمام آنها می توانید انگشت خود را به سمت چپ بکشید. شما می توانید با نگه‌ داشتن انگشت خود روی یک استوری زمان بیشتری آن را مشاهده کنید.

– استفاده از استیکر سلفی

ترفندهایی در استوری اینستاگرام

ترفندهایی در استوری اینستاگرام

شما خود می توانید بر روی عکس مورد نظرتان استیکر بسازید. کافیست یک تصویر ثبت نموده سپس در بخش استیکرها بر روی آیکون دوربین بروید تا کادر استیکر را مشاهده نمایید. جایگاه آن را تنظیم نموده و حتی چهره خود را نیز در آن ثبت نمایید. همچنین می‌توانید با لمس چهره خود قاب ‌های متنوعی را نیز برای استیکر خود انتخاب نمایید. با این کار می توانید واکنش خود را به استوری مورد نظرتان که به اشتراک گذاشته اید، نشان دهید.

ویترینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *