تریلر بین المللی انیمیشن Toy Story 4 و پوستر جدید آن منتشر شد

هفته گذشته بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تریلر رسمی و کامل انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات قسمت چهارم این انیمیشن سینمایی بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) منتشر شده است. بخش بریتانیایی دیزنی به تازگی تریلر جدیدی از این انیمیشن را منتشر کرده که در واقع تریلر بین المللی انیمیشن Toy Story 4 است و با اینکه بیشتر تصاویر آن با اولین تریلر رسمی این انیمیشن مشترک است، اما در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی نیز هستیم. در تریلر بین المللی انیمیشن Toy Story 4 شاهد دلیل گرفتار شدن باز لایتیر در دیوار جوایز کارناوال هستیم و در ادامه راه‌حل او برای فرار با کمک داکی و بانی نیز نمایش داده می‌شود. همچنین این تریلر حاوی تصاویر بیشتری از فلش بک به گذشته نیز است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:


در این تریلر شاهد نمای بهتر و بامزه‌تری از رابطه بین وودی و فرکی نیز هستیم و همچنین با توجه به نمایش فلش بک به گذشته به نظر می‌رسد که بو پیپ فکر می‌کند که او توسط اندی و وودی رها شده و ظاهرا دلیل تغییر او نیز همین موضوع بوده است. علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی نیز از انیمیشن Toy Story 4 منتشر شده است که تمرکز این پوستر روی فرار فرکی از ماشین کاروان و کارناوال محل اصلی اتفاقات این قسمت است و طراحی جالب و بامزه‌ای را در این پوستر شاهد هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

انیمیشن Toy Story 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده جاش کولی، نویسنده فیلمنامه انیمیشن Inside Out (درون بیرون) و کارگردان و نویسنده فیلمنامه انیمیشن Riley’s First Date (اولین قرار رایلی؟) بوده است. تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *