استودیو Monolith روز گذشته تریلر جدیدی از بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر کرده که نشان دهنده یکی از وحشی‌ترین قبایل بازی است.

این تریلر بر روی «قبیله وحشت» (Terror Tribe)، یکی از هفت قبیله‌ای که در سرزمین موردور ساکن‌اند، تمرکز دارد. این نام به دلیل خصوصیات این قبیله به آن‌ها داده شده است. اعضای این قبلیه همیشه سعی در ترساندن دشمنان خود دارد و این کار را با به نیزه کشیدن جنازه دشمنانشان نشان می‌دهند. در ابتدای بازی این قبلیه کنترل منطقه Cirith Ungol در دست دارد و بیرون قلعه آن‌ها پر از جنازه شکنجه شده است. اگر در طول بازی قبیله وحشت قدرت بیشتری به دست آورد و کنترل قلعه دیگری را نیز به دست بگیرد به همین سبک آن را تزئین می‌کنند.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

دانلود تریلر

«تالیون» و «کلبریمبور» در این نسخه حلقه قدرت جدیدی را به دست آورده و سعی در مبارزه و مقابله با سائرون و ملازمان مرگبارش، یعنی نه نزگول دارند. به همین دلیل قرار است که بازیکنان باری دیگر به سرزمین سیاه و نفرین شده موردور سفر کرده و با فراهم کردن ارتشی جرار خود را برای نبردی سهمگین در برابر ارتش اورک‌های سائرون آماده کرده و برای حفظ سرزمین میانه از خطر تاریکی تلاش کنند.

بازی Middle-earth: Shadow of War یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری است و ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند به موفقیت‌های بسیاری دست یابد. در بازی سیستمی به نام نمسیس نیز وجود دارد، سیستم نمسیسِ درون بازی به این معنی است که اگر در مقابله با یک دشمن شکست بخورید او قوی‌تر خواهد شد و مقامش در ارتش موردور بالاتر خواهد رفت.

بازی Middle-earth: Shadow of War برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در تاریخ 10 اکتبر (۱۸ مهر) منتشر می‌شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *