خانه بازی اخبار تریلر جدید بازی Quake Champions با محوریت نقشه Blood Covenant

تریلر جدید بازی Quake Champions با محوریت نقشه Blood Covenant

0

استودیو اید سافت‌ور و کمپانی بتسدا، سازنده و ناشر بازی Quake Champions، طی روز‌های اخیر اطلاعات مختلفی از آن منتشر کرده‌اند و در حال در جدیدترین اخبار بازی این شرکت‌ها ویدیویی جدید از این بازی را منتشر کرده‌اند که به نقشه Blood Covenant مربوط می‌شود. این نقشه در اصل بازسازی شده نقشه Camping Grounds بازی Quake III است و تمامی المان‌های خاطره‌انگیز آن در نقشه جدید هم دیده می‌شوند. البته سازندگان فقط به یک بازسازی صرف بسنده نکرده و قسمت‌های مخفی جدیدی نیز در نقشه گنجانده‌اند.

در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی این نقشه را تماشا کنید:

دانلود SD360p | دانلود‌ HD720p | دانلود Full HD1080p

سازندگان بازی همچنین پستی در سایت رسمی آن منتشر و در آن اطلاعات بیش‌تری از این نقشه به اشتراک گذاشته‌اند. بر این اساس در این نقشه شاهد ۱۵ آیتم احیای سلامتی، سه زره و ۲۲ آیتم cooldown خواهیم بود.

در دیگر اخبار بازی مرتبط با Quake Champions، چندی پیش ثبت‌نام نسخه بتا محدود این بازی آغاز شد. همچنین بتسدا رسما تایید کرد این اثر یک بازی رایگان خواهد بود که البته افرادی که بخواهند از همان ابتدا به تمامی محتویات آن دسترسی داشته باشند، می‌توانند مانند یک بازی پولی آن را خریداری کنند. Quake Champions فعلا فقط برای پی‌سی تایید شده است.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *