تریلر رسمی انیمیشن فروزن 2

بهمن سال گذشته بود که کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) را منتشر کرد و روز گذشته نیز دیزنی با انتشار پوستری از انتشار تریلر جدید و رسمی دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) در امروز خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی این انیمیشن سینمایی و موزیکال منتشر شده است. مانند تیزر تریلر این انیمیشن، تریلر رسمی انیمیشن Frozen 2 نیز با تلاش السا برای شکست دریای طوفان زده با استفاده از قدرتش، شروع می‌شود که در ادامه او به زیر آب می‌رود و یک اسب (آبی) را ملاقات می‌کند که طبق گفته دیزنی، این اسب Nokk نام دارد. طبق گفته دیزنی، نوک یک موجود افسانه‌ای آبزی است که شکل اسب را دارد و از قدرت اقیانوس برای محافظت از اسرار جنگل استفاده می‌کند. همچنین در این تریلر السا و آنا باید وارد یک ماجراجویی خطرناک برای کشف حقیقت شوند که در ادامه شاهد تصاویر جذاب و جادویی بسیار زیادی از این قسمت هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:


با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمیشن فروزن 2 در دسترس نیست و دیزنی در این تریلر نیز سعی کرده تا از فاش شدن اطلاعات بیشتری جلوگیری کند، اما در این تریلر شاهد صحنه‌های بیشتری مثل صحنه مشترک اولاف و آنا نیز هستیم. جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ به روی پرده‌های سینما رفت و این انیمیشن موزیکال با استقبال و تحسین تماشاگران و منتقدان مواجه شد. انیمیشن مذکور موفق شد بیش از ۱.۲ میلیارد دلار که شامل ۴۰۰ میلیون دلار در آمریکایی شمالی و ۸۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان می‌شود، فروش کند و به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای جهان تبدیل شود.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

زومجی

یک دیدگاه

  1. Katrin

    آگوست 3, 2019 در 2:28 ق.ظ

    من دوست دارم که فروزن ۲ جک بیاد به کمک السا و اونا با همدیگه آشنایی کوتاهی داشته باشن ، بعد از گذشت ۱یا ۲ سال جک یا السا به طور اتفاقی همدیگه رو ببینن ، یعنی چون جک نگهبان قصه هاست ، میتونیم بقیه شخصیت های نگهبانان قصه ها رو توی فروزن ۲ هم بیاریم . البته داستان فروزن ۲ در مورد قدرت الساست ولی میتونیم این داستان رو عاشقانه هم بکنیم و این داستان عاشقانه به نظر من بالای ۱۱ سال باشه . اما اگه جک بیاد توی این داستان ، خیلی جذاب ترش میکنه ، لطفا به این نظری که دادم دقت و روش فکر کنین

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *