خانه بازی اخبار تریلر رونمایی بازی Far Cry 5 یک ایستراگ جالب دارد

تریلر رونمایی بازی Far Cry 5 یک ایستراگ جالب دارد

0

اولین تریلر بازی Far Cry 5 دو روز قبل منتشر شد و توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرد. این بازی به جای لوکیشن‌های عجیب قبلی، این بار در کوه‌های غرب آمریکا جریان دارد. این تریلر یک ایستراگ بامزه هم داشته است که شاید به آن توجه نکرده باشید.

یکی از بینندگان این تریلر توانسته یک ایستراگ از «ربیدها» (Rabbids) را در دقیقه 1:38 پیدا کند. شما می‌توانید بر روی داشبورد ماشین، یک مجسمه کوچک از یک ربید را رویت کنید که لباس راننده کامیون‌ها را بر تن دارد. شما می‌توانید تصویر آن را در زیر مشاهده فرمایید:

dbAdPF2kYGJ-rq61s3dr52_JiLhauCk0GJEaH3xbHlE-1

فارغ از این حضور کوچک در تریلر بازی Far Cry 5، شایعه شده که ربیدها قرار است در یک بازی نقش آفرینی به نام Mario + Rabbids Kingdom Battle به کنسول نینتندو سوئیچ بیایند. این شایعات از آنجا آغاز شد که یک تصویر هنری از بازی منتشر یافت. با اینکه این بازی به صورت رسمی تایید نشده است اما این احتمال وجود دارد که در حین برگزاری نمایشگاه E3 2017 از آن رونمایی شود.

در سوی دیگر، بازی Far Cry 5 چند روز قبل رسما معرفی شد. داستان این بازی در شهر ساختگی «هوپ کانتی» (Hope County) در مونتانا اتفاق می‌افتد، جایی که شخصیت اصلی و متحدان‌اش باید علیه یک فرقه مذهبی مبارزه کنند. این فرقه مذهبی که رهبری آن بر عهده مردی به نام «پدر» (The Father) است، در حال به تصرف درآوردن بخش‌هایی از هوپ کانتی است.

بازی Far Cry 5 در تاریخ 27 فوریه 2018 (8 اسفند 1396) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *