خانه بازی اخبار تریلر معرفی بازی APORIA: BEYOND THE VALLEY

تریلر معرفی بازی APORIA: BEYOND THE VALLEY

0

در خلاصه بازی آمده است:

” دنیای عرفانی Ez’rat Qin، که زمانی یک تمدن بزرگ و توانا بوده اکنون ویران شده و از هم پاشیده است. شما بعد از هزاران سال در یک سرزمین متروک و رهاشده از خواب بیدار می‌شوید و هیچ خاطره‌ای از گذشته‌تان ندارید. خود را در این دنیای تاریک و پر از رمز وراز‌های هیجان‌انگیز و معماهای باستانی غرق کرده و ماموریتی را برای اینکه بفهمید چه بر سر این دنیا آمده و شما که هستید، آغاز کنید.”

“بازی Aporia: Beyond The Valley عنوانی اول‌شخص و معمایی بوده که در دنیای Ez’rat Qin جریان دارد. دنیایی پر از طبیعت عجیب‌وغریب، تکنولوژی باستانی و خالی از سکنه که توسط روح و نیرویی ساکن در جنگل مه زده، اسیر شده است. همراه با داستانی کاملا جدید و مکانیک‌های تازه در معماها، Aporia: Beyond The Valley بازیکنان را به چالش کشیده و از آن‌ها دعوت می‌کند تا با اکتشاف و کنار هم قراردادن تکه‌های مختلف داستان غیرخطی بازی، بفهمند که چه اتفاقی برای این دنیای مرموز افتاده است. Aporia: beyona The Valley با عدم استفاده از متن یا دیالوگ، رویکردی خاص در زمینه داستان‌گویی را دنبال خواهد کرد. بازی دارای مکانیک‌های جدید و جذابی در زمینه پازل و معما خواهد بود و با استفاده از محیطی زنده، داستانی جذاب را با دقت شرح خواهد داد. “

از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دنیایی سه‌بعدی، زنده و پرجزئیات که توسط CryEngine ساخته خواهد شد
  • داستانی درباره تمدن، انسانیت و تکنولوژی را بدون متن و یا دیالوگ تجربه کنید. از رازها و تئوری‌ها پرده برداشته و ذهن و خاطرات خود را دوباره بازنویسی کنید.
  • از تله‌ها دوری کنید و با حل معما‌هایی پیچیده که ذهن را به بازی می‌گیرند، متوجه شوید چه اتفاقی برای این دنیای مرموز افتاده است.
  • در معماری‌های عجیب‌وغریب و طبیعت وحشی و بیش از حد فعال بازی جست‌وجو کرده و راه خود را در دنیای غیرخطی بازی انتخاب کنید.
  • بازی دارای موسیقی‌های زیبا و اوریجینال خود خواهد بود
  • از کنترلر‌ها به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت بازی هنوز مشخص نشده است ولی می‌توانید هم‌اکنون تریلر معرفی بازی را مشاهده نمایید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *