جدید‌ترین عنوان کمپانی دیزنی، بازسازی فیلم کلاسیک Beauty And The Beast «دیو و دلبر» در ماه مارچ امسال اکران خواهد‌شد و طرفداران دیزنی که مشتاقانه منتظر خبر‌ها و تریلر‌های جدید از این عنوان هستند، روزبه‌روز به لحظات پایانی انتظار خود نزدیک می‌شوند. تا‌کنون شاهد انتشار یک تریلر رسمی و تیزر تبلیغاتی که از تلویزیون پخش‌شد بودیم، همچنین پوستر‌ها و خبر‌ها پیرامون این عنوان روز‌به‌روز حال‌وهوای محصول جدید دیزنی را پر سروصداتر جلوه‌ می‌دهند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ظاهرا قبل از اکران دیو و دلبر، کمپانی دیزنی تصمیم گرفته تا سومین تریلر فیلم را نیز منتشر‌کند که پیشبینی می‌شود همزمان با مراسم سالیانه‌ی Disney Extravaganza منتشر‌ خواهد‌شد. طبق استاندارد های BBFC «هیئت رده‌بندی سنی فیلم‌های بریتانیا» این تریلر در درجه‌بندی S قرار گرفته که بر خلاف دو تریلر قبلی با درجه‌بندیA  و B (رده‌های طولانی‌تر زمانی) ۹۰ ثانیه طول‌دارد. ظاهرا دیزنی برنامه‌دارد تریلر جدیدش را در پنجم ماه فوریه از روی آنتن پخش‌کند.

انتظار می‌رود فیلم جدید دیو‌ و دلبر پس از این مدت طولانی به موفقیت بزرگی دست‌یابد و همچنین رتبه‌ی برتر Box-Office را برای مدتی کسب‌کند. تراک های اختصاصی جدید از خواننده‌ مشهور Celine Dion در حال ضبط هستند و احتمالا در تریلر جدید شاهد اما واتسون خواهیم بود که در نقش بل آواز می‌خواند. به هر حال طرفداران کمپانی دیزنی باید تا حدود دو هفته‌ی دیگر برای تماشای تریلر جدید صبر‌کنند و انتظار ‌می‌رود تا ماه آینده عنوان لایو-اکشن بازسازی شده‌ی کلاسیک دیزنی با انتشار خود رضایت طرفدارانش و نظر‌ات منتقدان دنیای سینما را بیش‌ از پیش به‌خود جلب کند.

توسط علی جوان بخت

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *