تریلر کوتاه جدید فیلم Shang-Chi با محوریت معرفی ابرقهرمان جدید مارول

مارول تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings منتشر شده است. این تریلر درواقع یک تبلیغ تلویزیونی بلند و یک دقیقه‌ای است که در طول آن شاهد تصاویر بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم هستیم. در طول تریلر جدید فیلم Shang-Chi قدرت شخصیت شانگ چی که پیش از این در حال فرار از سرنوشت خود بود، بهتر نمایش داده می‌شود که در مبارزه پایانی باید با ماندرین، پدرش مبارزه کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

 

سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ونوو، آوکافینا در نقش کتی، رونی چینگ در نقش جان جان، فلورین مانتینو در نقش ریزور فست، میشل یئو در نقش جیانگ نان، فالا چن در نقش جیانگ لی، منگر ژانگ در نقش زیالینگ و بندیکت وانگ در نقش وانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنیل کرتون وظیفه کارگردانی فیلم Shang-Chi را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام بر عهده داشته است.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings برای اکران در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو مدتی پیش تایید کرد که شخصیت Abomination، دشمن هالک و وانگ، دستیار دکتر استرنج قرار است در فیلم Shang-Chi حضور داشته باشند و با یکدیگر مبارزه کنند. پیش از این طرفداران شاهد مبارزه این دو شخصیت در دومین تریلر فیلم شانگ چی بودند.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *