«تسا تامپسون» درباره بازگشت «والکیری» به «انتقام جویان: آخر بازی» سخن می‌گوید

«تسا تامپسون» در جدیدترین توییت خود سرنخ‌هایی از احتمال بازگشتش در نقش «والکیری» در فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) داد. این توییت درباره تعهد این بازیگر به جنبش «Times Up» بود. این جنبش بازیگران را به همکاری بیشتر با کارگردانان و تهیه‌کنندگان زن تشویق می‌کند. او اعلام کرد که سعی می‌کند با روزنامه نگاران زن بیشتری درباره دو فیلم جدید خود که در آوریل و ژوئن اکران می‌شوند صحبت کند. فیلمی که قرار است در ماه ژوئن با بازی «تامپسون» اکران شود، اسپین آف فیلم «مردان سیاه پوش» (Men In Black: International) است اما هیچ فیلم دیگری برای این بازیگر در آوریل ثبت نشده است.

«تامپسون» پیشتر به زنده ماندن شخصیتش در فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) اشاراتی کرده بود و با توجه به توییت اخیر، احتمال اینکه فیلم ماه آوریل همان «انتقام جویان: آخر بازی» باشد زیاد است. «تامپسون» اولین بار در فیلم «ثور: رگنراک» به عنوان یکی از والکیری‌های سرزمین آزگارد ظاهر شد که در جنگ علیه الهه مرگ، «هلا» حضور داشت. او که در سیاره ساکار زندگی می‌کرد نقش جنگجوی حرفه‌ای را بر عهده داشت که از نوشیدن لذت می‌برد. او سپس به «لوکی» و «ثور» کمک کرد تا از ساکار فرار کرده و به سرزمینشان آزگارد برگردند. «والکیری» در آزگارد نیز به آن‌ها کمک کرد تا مردم را پیش از نابودی آزگارد از شهر خارج کنند.

کارگردانی فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» را «آنتونی روسو» بر عهده دارد و بازیگرانی از جمله «رابرت داونی جونیور»، «جاش برولین»، «مارک رافلو»، «تام هیدلستون»، «کریس ایوانز»، «کریس همسورث»، «جرمی رنر»، «کریس پرت»، «الیزابت اولسن»، «چادویک بوزمن»، «سباستین استن»، «بندیکت کامبربچ»، «زویی سالدانا»، «کارن گیلان»، «وین دیزل»، «دیو باتیستا»، «پوم کلمنتیف»، «اسکارلت جوهانسون»، «تام هالند» و «آنتونی مکی» در این فیلم به نقش آفرینی پرداختند. فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» در تاریخ 26 آوریل 2019 اکران خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *