عنوان Nier: Automata سبب شد تا توجه‌ بسیاری از افراد به کارگردان بازی یعنی آقای “یوکو تارو” (Yoko Taro) معطوف شود ولی مطمئنا وی تنها کسی نبود که از موفقیت بازی سود برد. بدون شک استودیو PlatinumGames در میان بازیکنان و صنعت بازی بسیار ستایش و تقدیر شد و امروز یکی از موسسان استودیو یعنی آقای “هیدکی کامیا” (Hideki Kamiya) در توییتر از “تارو” به این خاطر تشکر کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers آقای “کامیا” که کارگردانی عناوینی نظیر Devil May Cry و Bayonetta را در کارنامه دارد، در توییتر اعلام کرد که “موفقیت Nier: Automata سبب شد تا این استودیو طرفداران جدیدی پیدا کند و هم‌چنین در رشد کارکنان و موفقیت و سود شرکت تاثیر زیادی داشته است.” در ادامه وی اشاره کرد “این که بگویم PatinumGames توسط “یوکو تارو” نجات یافته اغراق نیست و من به شدت از “تارو” ممنون و سپاس‌گذارم.”

با اینکه PaltinumGames عناوین موفق بسیاری در کارنامه خود دارد ولی گفتن اینکه Nier: Automata جلوه استودیو را بهبود بخشیده بیهوده نیست؛ مخصوصا بعد از اینکه عنوان ScaleBound که با همکاری این استودیو با Microsoft Studios در دست ساخت بود، در ژانویه امسال کنسل شد.

البته Square Enix نیز از از فروش و بازخورد‌های پیرامون Nier: Automata بسیار سود برد؛ این شرکت پس از کنفرانس مالی خود و اعلام اینکه بیش از 1.5 میلیون نسخه از بازی به فروشگاه‌ها ارسال شده، اعلام کرد که میزان فروش و سود بازی “به طرز قابل توجه ای بیشتر” از انتظارات‌شان بوده است.

عنوان Nier: Automata هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC و PS4 در دسترس است. پردیس‌گیم نیز در نقد خود با تمجید از داستان و شخصیت‌پردازی بازی و هم‌چنین گیم‌پلی زنده و سریع آن نمره 9.5 را به بازی اعطا کرده است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *