دیگر چیزی تا انتشار جدیدترین ساخته شرکت یوبی‌سافت یعنی بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands، باقی نمانده است که به تازگی تصاویری جدید از این عنوان منتشر شده است.

۱۷ اسفند تاریخ انتشار جدید ترین نسخه از سری بازی محبوب Tom Clancy’s Ghost Recon با نام Wildlands می‌باشد که چندی پیش، سازندگان تعداد تصاویری جدید از این بازی منتشر کرده اند که بیشتر شما را با محیط و گیم پلی این بازی آشنا می‌کند.

برای اولین بار در کل این سری، این نسخه از بازی یک عنوان جهان‌بار خواهد بود و البته مثل همیشه شما برای به اتمام رساندن ماموریت‌های خود، آزادی عمل بسیاری خواهید داشت که این باعث می‌شود راه‌های زیادی را برای تمام کردن یک مرحله امتحان کنید.

این‌بار کشور بولیوی، محلی است که تمامی اتفاقات این عنوان در آن رخ می‌دهد و شما باید با گروه‌های خطرناک زیادی وارد مبارزه شوید. از جمله گروه مواد مخدر سانتا بلانکا (Santa Blanca) که یکی از بزرگ ترین موانع شما در این بازی خواهند بود.

از جالب ترین اخباری که در این هفته پیرامون بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands به انتشار رسیده است، می‌توان به شکایت کشور بولیوی در مورد نحوه نشان دادن این کشور در این بازی، اشاره کرد که جزئیات آن را می‌توانید در اینجا به صورت کامل مطالعه کنید.

بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands در تاریخ ۱۷ اسفند یعنی تنها سه روز دیگر، برای پلتفرم‌های، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر جدیدی که از این عنوان به انتشار رسیده است را مشاهده کنید:

 گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *