به لطف محتوای بسیار زیاد، داستان فوق العاده، عرضه‌ برای رایانه‌های شخصی و آپدیت و بسته‌های الحاقی پیاپی، بازی GTA V همچنان به تاخت و تاز خود ادامه داده و دارای حجم زیادی از بازیکنان، مخصوصا در قسمت آنلاین خود می‌باشد و به همین دلیل توجه بسیاری از افرادی که به مود کردن بازی‌ها می‌پردازند را به خود جلب کرده است. نزدیک به یک ماه پیش بود که یکی از بزرگترین گروه های مود بازی GTA IV به نام OpenIV اعلام کرد در حال کار کردن بر روی مود Liberty City برای بازی GTA 5 است.

در این مود، افراد در بازی GTA 5 می‌توانند با عبور از دریا، از شهر لس سانتوس به Liberty City نقل مکان کنند. البته ساخت این مود بسیار دشوار بوده و نیاز به کار فراوان دارد اما با تصاویر منتشر شده مشخص است تیم OpenIV سخت در حال تلاش بوده و به خوبی تا اینجای کار از پس آن برآمده‌اند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

همانطور که می‌بینید، اسکرین‌شات ها از مکان‌های مختلف شهر Liberty City گرفته شده و اگر در آن شاهد حظور کاراکتر اصلی GTA V یعنی «فرنکلین کلینتون» نبودیم، شاید باور اینکه عکس‌ها از درون این بازی گرفته شده سخت می‌شد. متاسفانه در حینی که کاربران کامپیوتر می‌توانند از مودهای فوق العاده مانند Liberty City بهره ببرند، بازیکنان کنسول‌ها قادر به تجربه آنها نخواهند بود چرکه بر خلاف بازی‌هایی چون Skyrim و Fallout 4 ، راکستار اجازه استفاده از مود برای این بازی را نداده است. البته خود راکستار هنوز محتوای جدیدی به GTA V اضافه می‌کند، به عنوان مثال هفته پیش یک ماشین و حالتی جدید معرفی کرد که برای همگان در دسترس قرار گرفت.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *