خانه سینما و تلویزیون اخبار تصاویر و اطلاعات جدیدی از فصل پنجم سریال Vikings

تصاویر و اطلاعات جدیدی از فصل پنجم سریال Vikings

0

تصاویر جدیدی از فصل پنجم سریال Vikings منتشر شده است که بر روی سه شخصیت اصلی که بعد از مرگ رگنار لوتروک داستان پیش خواهند برد تمرکز دارند.

شما در این تصاویر می‌توانید«جاناتان ریس» (Jonathan Rhys)، «الکساندر لوودویگ» (Alexander Ludwig) و «الکس هگ اندرسن» (Alex Høgh Andersen) را به ترتیب در نقش‌های «بیشاپ هامند» (Bishop Heahmund)، «بیورن آیرونساید» (Bjorn Ironside) و ایوار ببینید.

فصل پنجم سریال Vikings شامل بیست قسمت است که با توجه به شایعات در 17 نوامبر (۲۶ آبان) پخش خواهد شد. این فصل پیشتر بر روی ایوار، کوچک‌ترین پسر رگنار و شخصیت بیشاپ هامند که یک کشیشی بسیار خطرناک است تمرکز خواهد داشت.

چیزی که مسلم است ایوار دشمن سرسختی برای بیشاپ هامند خواهد بود. فصل قبل ایوار به برادرانش پیوست و موفق شد در کنار آن‌ها انتقام مرگ پدرشان را بگیرد و در انتها تبرش را در سینه برادرش کاشت. با توجه به ناتوانایی‌های ایوار دارد ولی به اندازه هر وایکینگ دیگری شجاع و نترس است.

در مصاحبه‌ای که سازنده این سریال، «مایکل هرست» (Michael Hirst)، با سایت اینترتیمنت ویکلی داشت بیان کرد که این سریال مرگ رگنار را فراموش کرده است و به روند طولانی فیلم‌برداری اشاره کرد.

ما تمام شهر یورک با پیچ و خم‌ها و کوچه‌‌هایش را ساخته‌ایم. این شهر به چندین قسمت مهم از داستان مربوط می‌شود پس بسیار بزرگ است.
بیورن آیرونساید به مدیترانه رفته و دنیای جدیدی را کشف کرده است. در فصل گذشته او به شهری رسید که در حال حاضر تونس نام دارد، این شهر در حایشه بیابان واقع شده است و چیزی ما را محدود می‌کرد این است که ما توانایی بازسازی بیابان را در کشور ایسلند نداریم.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *