ویدئو و عکس های جدیدی از فصل چهارم سریال The Flash منتشر شدند که نشان می دهند والی وست (کیان لانزدال) لباس ابرقهرمانی بری آلن (گرانت گاستین) را می پوشد و تیم فلش باید با ارتش جدیدی از جنگجویان سامورایی روباتیک بجنگد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در پایان فصل سوم، سنترال سیتی بخاطر زلزله و رعد و برق مولتی کالر نابود شد. بری فورا متوجه شد که این اتفاق به دلیل عدم تعادل Speed Force رخ داده و جی گاریک از زندان آزاد شده اما هیچ کس جای او را نگرفته است. بری وارد Speed Force شده و این را راهی برای جبران هرج و مرج ایجاد شده در فلش پوینت می داند.

وقتی فصل چهار شروع می شود، شش ماه گذشته و بری هنوز در Speed Force است، بنابراین شهر تحت حفاظت والی وست است. برخلاف اینکه لانزدال می گوید او فلش نیست، عکس های منتشر شده از این فصل، چیز دیگری را نشان می دهند. همانطور که در تصاویر می بینید، والی لباس زرد رنگ Kid Flash را برای در ازای لباس بری بدست می آورد. براساس این تصاویر می توان فهمید که والی لباس فلش را به افتخار میراث بری پوشیده و یا می خواهد بدکاران فکر کنند که فلش شهر را بدون محافظ رها نکرده است. علاوه بر این، اگر شما تنها Speedster خوب در شهر هستید و طرفدار Kid Flash نیستید، بدانید که والی فلش می شود.

در مورد جنگجویان سامورایی روباتیک باید بگوییم که آیریس را می بینیم که با یکی از آن ها مبارزه می کند. آن ها بعنوان Samuroids شناخته شده اند و در کامیک توسط بارون کاتانا ساخته شدند؛ جنایتکار جنگی که تاثیر جامعه غرب روی ژاپن را مورد شماتت قرار می دهد. Samuroids که اولین بار در فلش شماره ۱۸۰ در ژوئن ۱۹۶۸ ظاهر شدند که زره ضد ضربه و جت پک و شمشیرهای برقی داشتند. همانطور که در انتهای این کلیپ می بینیم، این ها در سریال بکار گرفته می شوند و Samuroids از این تجهیزات برای بالا رفتن استفاده می کنند.

کار فیلم برداری فصل چهارم سریال فلش تازه هفته گذشته شروع شده، برای همین این تصاویر مربوط به شروع این مجموعه هستند. جالب است که بدانید عنوان قسمت اول این فصل The Flash Reborn است که شبیه عنوان مجموعه شش قسمتی The Flash: Rebirth، جوف جونز (Geoff Johns) و اتان وان اسکیور (Ethan Van Sciver) است. داستان آن درباره برگشت بری آلن به زمین است. به منظور اجتناب از هرگونه اشتباه تصویری میان لباس های بری و والی، اسکیور لباس والی را دوباره طراحی کرده و رنگ ارغوانی و طلایی به آن اضافه کرده و تغییرات جزئی در آن بوجود آورده است. مسئله اینجاست که هر دوی آن ها می توانند فلش فصل چهارم باشند حتی اگر دو لباس متفاوت بپوشند.

توسط مینو فرجی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *