استودیو سازنده بازی The Evil Within 2 قول داده است که مشکلات گیم‌پلی نسخه نخست بازی را برطرف کرده و آن را از همه لحاظ گسترش دهد.

شرکت بتسدا در E3 امسال با تریلری سورئال از بازی The Evil Within 2 رونمایی کرد و با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از بازی منتشر شده است، این نسخه ترسناک‌تر و پیچیده‌تر خواهد بود.

امروز تصاویری از بازی منتشر شده‌اند که این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. استودیو «تانگو سافتور» (Tango Softworks) و بتسدا تصاویری از گالری جیغ استفانو منتشر کرده‌اند. استفانو هیولایی است که با او در جریان بازی روبه رو خواهیم شد. این تصاویر بسیار پیچیده و آزار دهنده هستند و اگر مشکلات قلبی یا روحی دارید، پیشنهاد واقعی ما به شما این خواهد بود که آن‌ها را تماشا نکنید.

در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:

تریلر جدیدی نیز از بازی منتشر شده است که علاوه‌بر گیم‌پلی، قابلیت شخصی‌سازی شخصیت اصلی، سلاح‌ها و سیستم کرفتینگ بازی را نیز به خوبی نشان می‌دهد.

پس از پایان جریانات نسخه اول، سباستین در شرایط بدی قرار دارد و کسی حرف‌های او از اتفاقات افتاده را باور نمی‌کند. حالا در نسخه دوم بازی The Evil Within، سبساتین به دنبال نجات دختر خود است. دختر سبساتین در جهان استم گم شده و ذهن او هسته جهان «یونیون» (Union) است که بازی در آن جریان دارد. همچنین «کیدمن» (Kidman) ، شخصیتی که در بسته‌های الحاقی نسخه اول بازی به او توجه زیادی شد، نیز در بازی حضور دارد ولی با ما به دنیای یونیون سفر نکرده و فقط با استفاده از بی‌سیم اطلاعاتی حیاتی در اختیار ما قرار می‌دهد و به نوعی نقش پشتیبان ما را دارد.

بازی The Evil Within 2 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در تاریخ 13 اکتبر (۲۱ مهر ۱۳۹۶) عرضه می‌شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *