سری گوشی‌های کهکشانی سامسونگ هم‌چنان دل کاربران را می‌برند و این کمپانی نیز دست از تولید گوشی‌های جدید گلکسی برنمی‌دارد. گلکسی S8 اکتیو سامسونگ جدیدترین گوشی کهکشانی خواهد بود که به‌تازگی اطلاعات و تصاویر بسیاری از آن منتشر شده است. به‌تازگی تصاویری در منابع مختلف منتشر شده که ادعا می‌شود تصویر دفترچه راهنمای گلکسی S8 اکتیو است. تصاویر منتشر شده از این دفترچه راهنما، ظاهر گوشی و هم‌چنین مشخصات آن را کاملا  لو می‌دهد اما فاش شدن این اطلاعات نشان می‌دهد که همه‌چیز برای عرضه این گوشی به بازار آماده است.

در تصاویر درز کرده از این گوشی به چندین نکته اشاره‌ شده است. یکی دستیار صوتی هوشمند سامسونگ که در این گوشی قرار است «بیکسبی» باشد و هم‌چنین به خاصیت ضد آب و گرد غبار بودن گوشی نیز اشاره مستقیم شده است.

گلکسی S8 اکتیو

اما اگر بخواهید درباره این گوشی هوشمند بیشتر بدانید باید بگوییم سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو از شیشه‌ای تخت در پنل جلویی، باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپری، اندروید نسخه 7.1 و هم‌چنین فناوری شارژ سریع بهره‌مند خواهد بود.

با تمام این اطلاعات و تصاویر بازهم باید منتظر ماند تا سامسونگ این گوشی را روانه بازار کند و بازخورد کاربرانش را مشاهده نماید. نظر شما چیست؟ آیا این گوشی زمان عرضه در بازار موفق خواهد بود؟

آی تی رسان

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *