بر طبق اطلاعات و تصاویر فاش شده، شرکت ال جی اعلام کرد که نسل جدید از گوشی های  سری V، که به عنوان پرچمدار این کمپانی تلقی می شود، در ماه آگوست و در یکی از نمایشگاه های برلین پرده برداری خواهد شد.

این تصویر که تنها نشان دهنده ی قاب، بدنه و صفحه نمایش دستگاه می باشد، قرار است رسما، در ۳۱ آگوست، (دقیقا کمتر از یک سال از رونمایی گوشی V20) معرفی و توسط کارشناسان تحت بررسی قرار بگیرد.
باتوجه به رونمایی گوشی V20 و پس از آن ارائه اسمارتفون G6، اکنون نوبت به دستگاه جدید V30 می رسد. با وجود اینکه در هیچ یک از اطلاعات به دست آمده، نامی از V30 برده نشده است، اما نامگذاری V30 برای نسل جدید اسمارتفون های ال جی، چندان دور از ذهن نیست.

تصاویر فاش شده از گوشی ال جی V30

تیزر و تصویر جدید که از نمای نزدیک این دستگاه نوظهور، به انتشار رسیده است، چندان قابل بررسی دقیق نیست و تنها می توان از لحاظ ظاهری، اظهار نظر کرد.
برخلاف دو گوشی پیشین V10  و V20، ظاهرا خبری از نمایشگر ثانویه در این دستگاه نیست اما به جای آن به نظر می رسد که نمایشگر بزرگ ۶ اینچی، مشابه آنچه در G6 دیده ایم، در این دستگاه نیز با حاشیه ای کم در نظر گرفته شده است.
همچنین پیش بینی می شود این نمایشگر از تکنولوژی  OLED بهره مند شده باشد.

انتظار داریم در پشت این دستگاه، دوربین دوگانه، سنسور اثر انگشت و همچنین پورت USB نوع C را مشاهده کنیم. با توجه به حذف جک ۳٫۵ میلی متری در اسمارتفون G6، امید است که این رویه در نسل جدید گوشی های هوشمند ال جی نیز پیاده شود.

تصاویر فاش شده از گوشی ال جی V30

 

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *