تصمیمات کمپانی وارنر برای فیلم‌های DC در پی فروش ضعیف Justice League

در پی مواجه شدن با شکست نسبی و عملکرد پایین‌تر از حد انتظاری که فیلم Justice League (لیگ عدالت) در باکس آفیس و فروش بلیط‌ها داشت، به نظر می‌رسد که خوشبختانه کمپانی برادران وارنر بالاخره به خودش آمده و تصمیم در ایجاد تغییراتی دارد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و به نقل از گزارش جدید سایت خبری Variety، کمپانی برادران وارنر در حال ایجاد تغییرات و بازسازی‌هایی در بخش فیلم‌های کمپانی دی سی است. براساس جدیدترین اخباری که به دست آمده، به نظر می‌رسد که قرار است جان برگ یکی از همان تغییرات باشد که به بخش دیگر و موقعیت شغلی دیگری در این استودیو منتقل می‌شود. او قرار است در کنار عینی روی لی، تهیه کننده فیلم IT (آن)، در شغل تهیه‌کنندگی فعالیت کند.

توبی امریچ، رئیس بخش تصویری کمپانی برادران وارنر خطاب به گزارشگر سایت خبری Variety اینگونه درباره تغییرات و بازسازی‌های بخش فیلم‌های دی سی توضیح داد:

این موضوع و انتقال او به بخش تهیه کنندگی و تولید فیلم‌ها همان چیزی بود که خود جان برگ حدود شش ماه پیش خواستار آن بود. او اشتیاق زیادی نسبت به آن نشان داده بود و گفت که هدف این بوده که در نهایت تبدیل به یک تهیه کننده در این استودیو بشود. من برای اولین بار زمانی جان را دیده بودم که در قالب یک تهیه کننده فیلم Elf (الف) را به کمپانی فیلمسازی New Line آورده بود که همین اثر هم تبدیل به یکی از بهترین و ماندگارترین فیلم‌های مهم کتابخانه ما و خط تولید کمپانی شد. ما خیلی هیجان زده‌ و خوشحالیم که جان قرار است با روی لی همکاری کند و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که مشارکت و همکاری آنها تبدیل به یک منبع خیلی مهم و ارزشمند برای فیلم‌های کمپانی برادران وارنر و کمپانی New Line شود.

فردی که قرار است جایگزین جان برگ شود هنوز به طور مشخص تعیین نشده و انتخاب آن فعلا زمان‌بر است اما مسئولان در حال بررسی گزینه‌های مختلف هستند. هر فردی که جایگزین برگ شود، قرار است درست همانند او، در کنار جف جانز، رئیس بخش خلاقیت کمپانی دی سی کامیکس کار خود را ادامه دهد. بر اساس جدیدترین گزارش Variety که حول محور این موضوع منتشر شده، کمپانی برادران وارنر قصد دارد بخش فیلم‌های کمپانی دی سی را منتقل کرده و به طور مستقیم زیر نظر خود و بخش تولید و تهیه اصلی خود شرکت قرار دهد که دیگر همانند قبل یک بخش نسبتا جدایی از این استودیو نباشد؛ درست همانند سری فیلم X-Men که با کمپانی فاکس قرن بیستم متصل است و با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند و برخلاف ارتباطی است که مثلا استودیوهای مارول با کمپانی دیزنی دارند. براساس گزارش سایت خبری Variety به نظر می‌رسد که این تغییرات و بازسازی‌های برنامه ریزی شده، قرار است از ما ژانویه سال آتی روی بخش دی سی این استودیو اعمال شود.

Warner Bros

تصمیماتی که به منظور ایجاد تغییرات و بازسازی‌ها در بخش فیلم‌های دی سی اتخاذ شده، مربوط به بعد از اکران فیلم لیگ عدالت است که تا به همین لحظه تنها توانسته ۵۷۲ میلیون دلار را از آن خود کند که با همین فروش و با اختلاف ۱۰۰ میلیون دلاری نسبت به بقیه پروژه‌های دنیای سینمایی دی سی رتبه آخرین اثر را در لیست فروش فیلم‌های این دنیای سینمایی به دست آورده است.

کمپانی برادران وارنر عملکرد ضعیف فیلم لیگ عدالت را یک شکست نمی‌داند بلکه قصد دارد با استفاده از آن درس عبرتی گرفته و با اعمال تغییرات در نحوه مدیریت بخش‌ها، آثار بعدی خود را بهبود ببخشد.

مشکلات فیلم لیگ عدالت درست از زمانی کلید خورد که نسخه سانسور نشده و اولیه فیلم که متعلق به زک اسنایدر بوده به مدیران استودیو نمایش داده شد؛ همان نسخه‌ای که به‌تازگی نقل محافل طرفداران کمپانی دی سی شده و همه از لباس مشکی معروفی که سوپرمن به تن کرده بود صحبت می‌کنند. این نسخه نمایش داده شده دارای سبک تاریک و لحن خشنی بود که در فیلم Man of Steel (مرد پولادین) و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice(بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) هم مشاهده کرده بودیم و همین موضوع دلیل اصلی تمامی انتقادات و نظرات منفی‌ای است که درباره این دو اثر منتشر شده است. به احتمال خیلی زیاد به همین دلیل آنها این قسمت را حذف کردند تا از به وجود آمدن انتقادات منفی بیشتر جلوگیری کنند.

البته گزارش شده که کمپانی برادران وارنر عملکرد ضعیف فیلم لیگ عدالت در باکس آفیس را یک شکست و ناامیدی نمی‌داند بلکه از این موضوع خوشنود است که این اثر توانسته با داستان خوب خود، شخصیت فلش (با بازی ازرا میلر)، آکوامن (با بازی جیسون موموآ) و سایبورگ (با بازی ری فیشر) را که فیلم اختصاصی و مستقل هر سه آنها در دست ساخت است و مراحل تولید خود را طی می‌کنند، به خوبی به طرفداران معرفی کرده است. براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، فیلم Aquaman که اثر اختصاصی و مستقل این شخصیت است، برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) تنظیم شده است. از طرف دیگر هم گزارش شده که سه شخصیت واندر وومن (با بازی گل گدوت)، آکوامن و بتمن (با بازی بن افلک) قرار است به خاطر اتفاقاتی که در خط داستانی «فلش پوینت» رخ می‌دهد در این اثر در کنار یکدیگر جمع شوند. همچنین گزارش شده که در فیلم اختصاصی بتمن به کارگردانی مت ریوز قرار است به طور کل از بازیگران جدید و بااستعداد استفاده شود پس با این حساب انتظار می‌رود که بن افلک در این اثر نتواند در قالب بتمن ظاهر شود.

تانی کال

برگرفته از ComingSoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *