خانه ورزش اخبار ورزش تصمیم بزرگ منصوریان/ شهباز قربانی شد

تصمیم بزرگ منصوریان/ شهباز قربانی شد

0

مهم‌ترین اتفاق ترکیب استقلال مقابل استقلال خوزستان، نیمکت‌نشینی سجاد شهباززاده است. بازیکنی که یک فصل کابوس‌وار را پشت سر گذاشته بود. سجاد ابتدای فصل گذشته به بهانه لژیونر شدن، استقلال را ترک کرد. ولی رویای شهباززاده پس از یک نیم‌فصل به پایان رسید. شهباززاده پس از ماجرای محرومیت استقلال در نیم‌فصل قبل، مستقیم از ترکیه به نفت تهران رفت. ولی در نفت هم موفق نشد. سجاد شهباززاده در نفت تهران فقط یک گل زد و با بالای سر بردن قهرمانی جام حذفی، از این تیم جدا شد.

شهباززاده با بازگشت به استقلال، در صدد احیای دوباره بود. علیرضا منصوریان هم که از سال قبل دنبال شماره ده استقلال بود، بالاخره شهباززاده را به تیمش آورد. ولی منصوریان برای احیای شهباززاده فقط یک بازی به پای او ایستاد. پس از ناکامی شهباززاده در آبادان، در دومین دیدار فصل سجاد را روی نیمکت قرار داد.

شهباززاده در حالی در دومین دیدار فصل، ذخیره علی قربانی شده که قربانی بیشتر دیدارهای فصل قبل را از روی نیمکت شروع می‌کرد. ولی حالا منصوریان مهاجمی که یک فصل دنبالش بود را پس از یک مسابقه، روی نیمکت گذاشته است. شهباززاده حالا به سرنوشت فصل قبل علی قربانی دچار شده است.

سجاد شهباززاده اولین گلش با پیراهن استقلال را به همین استقلال خوزستان زده بود. در ۵۵ مسابقه دیگری که برای استقلال به میدان رفت هم هجده گل دیگر زده بود. شهباززاده امیدوار است در دیدار امروز، یک بار دیگر علیرضا منصوریان به او اعتماد کند تا ضمن زدن بیستمین گلش با پیراهن استقلال، جلوی نیمکت‌نشینی‌اش در مسابقات بعدی را بگیرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *