تصویری از آنتاگونیست جدید سریال Supergirl

امروز شبکه CW قبل از پخش قسمت جدید سریال Supergirl عکس رسمی جدیدی از دشمن فصل جدید یعنیReign منتشر کرد. این شخصیت اولین بار در قسمت اول فصل سوم سریال به عنوان یک مادر مجرد به نامSamantha به نمایش گذاشته شد.

با وجود اینکه هنوز مشخص نیست که این شخصیت چگونه قرار است به Reign تبدیل شود اما این شخصیت منفی به عنوان یک نابود کننده دنیا توصیف شده است. قسمت جدید سریال Supergirl با نام The Faithfulپخش خواهد شد و توضیحات این قسمت عبارت اند از:

Kara به دنبال گروهی مخفی می‌رسد که رهبر آن گروه یعنی Thomas Coville ارتباط رمز آلودی با Supergirlدارد. در همان حال، Samantha حس می‌کند که دارد Ruby را ناامید می‌کند و J’onn به یک راز قدیمی اعتراف می‌کند.”

تهیه کنندگی این قسمت را Jesse Warn انجام می‌دهد و نویسندگان آن نیز Paula Yoo و Rose Rogers هستند. بازیگران سریال Supergirl عبارت اند از Melissa Benoist، Mehcad Brooks، Chyler Leigh، Jeremy Jordan، Chris Wood، Katie McGrath، Odette Annable و David Harewood.

سریال Supergirl که براساس شخصیت های کمیک های کمپانی DC ساخته شده است Greg Berlanti، Andrew Kreisberg، Sarah Schechter، Robert Rovner و Jessica Queller را به عنوان تهیه کننده اجرایی دارد.

Supergirl

Supergirl — Image SPG03_Reign_0001 — Pictured: Odette Annable as Samantha/Reign
— Photo: Brendan Meadows/The CW — © ۲۰۱۷ The CW Network, LLC. All Rights Reserved

تانی کال

آریافیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *