اوایل هفته جاری بود که گوشی موبایل نوکیا 6 به صورت رسمی توسط شرکت مادر این کمپانی یعنی اچ ام دی گلوبال (HMD Global) معرفی شد. حالا نیز وب‌سایت Anzhou تصویری از دوربین پشتی یک تلفن هوشمند را منتشر کرده که گویا به گوشی نوکیا 8 (Nokia 8) تعلق دارد.

با توجه به نامی که برای اولین محصول شرکت اچ ام دی گلوبال انتخاب شده، توسعه اسمارت فونی با نام «نوکیا 8» به‌عنوان محصول جدید این شرکت دور از انتظار نیست. به هر صورت نوکیا 6 یک گوشی میان رده محسوب شده و حالا نوبت آن رسیده تا نوکیا 8 با سخت افزاری قدرتمندتر پیش روی کاربران قرار گیرد.

گوشی نوکیا 8 با دوربین پشتی 24 مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود

بنابر اطلاعات منتشر شده، گوشی نوکیا 8 به صفحه نمایشی 5.7 اینچی و 2K در کنار تراشه قدرتمند اسنپدراگون 821 مجهز خواهد شد. هرچند با رونمایی کوالکام از تراشه اسنپدراگون 835 در نمایشگاه CES 2017، اقدام مدیران برای استفاده از تراشه قدیمی‌تر کمی عجیب است. اما شاید دلیل اصلی سازندگان برای انجام این کار، کاهش قیمت باشد که منطقی به نظر می‌رسد. از ویژگی‌های دیگر گوشی نوکیا 8 نیز می‌توانیم به دوربین پشتی 24 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی اشاره کنیم.

گوشی نوکیا 8

اگرچه در این گزارش هیچ اشاره‌ای به دستیار صوتی نوکیا با نام Viki نشده، اما احتمال تجهیز نوکیا 88 به این سیستم جدید نیز وجود دارد. به هر صورت هیچ‌کدام از این اخبار را نمی‌توان به صورت قطعی پذیرفت و شاید بهتر باشد تا شروع کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017) و جایی که احتمالا نوکیا چند گوشی موبایل را معرفی خواهد کرد، منتظر باشیم.

گجت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *