هنری کویل (Henry Cavill) دوبار قبل از که بتواند نقش سوپرمن را به دست بیاورد برایش تست داده است. در سال ۲۰۰۴ زمانی که ۲۱ سال سن داشت برای فیلم Superman: Flyby «سوپرمن: گذر» تست داد که این فیلم کنسل شد و داستانش  به گونه‌ی دیگر در فیلم Superman Returns «بازگشت سوپرمن» بازگو شد. عکس‌های از آن فیلم چند سال پیش منتشر شد که کویل در لباسی از جنس کش و وینیل نشان می‌داد. هفت سال بعد و در سال ۲۰۱۱۱ کویل برای فلیمMan Of Steel «مردی از فولاد» زک اسنایدر (Zack Snyderr) تست داد و توانست او را راضی کند که نقش را مال خود کند. البته برای این که زک اسنایدر کاملا راضی شود، آزماشیش برای کویل طرح کرد و از او خواست لباس کیستوفر ریو (Christopher Reeve)، بازیگر قدمی سوپرمن، را بر تن کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در آن زمان اسنایدر به سایت اینترتیمنت ویکلی (EW) گفت :

اگه شما بتوانید این لباس را بپوشید و باری که بر شانه‌هایتان قرار می‌گیرد را تحمل کنید دست آوردی بزرگ داشته‌اید. وقتی هنری آن لباس را پوشید و ما او را دیدیم، هیچکس نخندید، ولی وقتی دیگر بازیگران آن لباس را می‌پوشیدند خیلی خنده دار به نظر می‌رسیدند؛ حتی اگر بازیگر خیلی خوبی هم بودند. وقتی هنری آن لباس را پوشیده بود اعتماد به نقس بالایی از خودش نشان داد و این باعث شد که بگویم این همان سوپرمن هست.

اسنایدر عکسی را که شش سال پیش از هنری کویل گرفته بود را منتشر کرده است و شما می‌توانید آن را در پایین ببینید:

هنری کویل بار دیگر در این نقش در فیلم Justice League «لیگ عدالت» بازی خواهد کرد که اسنایدر کارگردانش است. کیران هایندز (Ciaran Hindss) بازیگر نقش شخصیت منفی فیلم، استفن ولف، درباره‌ی شخصیتش مصاحبه‌ای داشته و او را اینگونه توصیف می‌کند:

او پیر و خسته شده، ولی هنوز در تلاش است تا خودش را از زنجیر اسارت دارک سید رها سازد، با این وجود مجبور است که سعی کند تا جهان را زیر سلطه‌ی خود درآورد.

توسط اشکان دولتی

گیمفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *