تصویر جدید شخصیت لاشانا لینچ در فیلم Captain Marvel

طی یک روز اخیر چندین تصویر جدید از فیلم سینمایی به شدت مورد انتظار Captain Marvel (کاپیتان مارول) منتشر شد و به دست طرفداران رسید، بعلاوه چند گِرَم اطلاعات تازه و جالب؛ حال یک تصویر دیگر هم از این منتشر شده که بواسطه آن می توانیم اولین نگاه خودمان را به شخصیت لاشانا لینچ در اولین فیلم انفرادی کاپیتان مارول داشته باشیم. در نخستین نگاه متوجه می شویم که او هم مانند شخصیت بری لارسون یک خلبان خانم است.

خانم لینچ که اخیرا در مجموعه تلویزیونی Still Star-Crossed شبکه ABC بازی کرده است، در فیلم جدید مارول شخصیتی به نام ماریا رامبو (Maria Rambeau) را به تصویر می کشد، یـکی از قدیمی ترین دوستان کارول دانورز که مانند او یک خلبان در نیروی هوایی ارتش آمریکاست. ماریا یک مادر مجرد است که دختری نوجوان دارد، این خانم جوان در کتابهای مصور مارول یک ابرقهرمان می باشد — یکی از قدرتمندترین ها.

در کتاب هـای مصور مارول، دختر ماریا که مونیکا نام دارد یک انسان معمولی نیست و دارای توانایی های فراانسانی می باشد؛ او توانایی تغییر بدن خودش به هر نوعی از انرژی در طیف الکترومغناطیسی را دارد، مونیکا که بعنوان یک گشت ساحلی فعالیت میکرد بعد از قرار گرفتن در معرض انرژی های شگفت انگیز صاحب یک سری قدرت ها شد، از جمله جذب انرژی، حرکت در خلاء بصورت انرژی و داشتن سرعتی نزدیک به نور. او ابتدا نام کاپیتان مارول را برای خودش برگزید اما بعدا به فوتون تغییر نام داد — ظاهرا خبر نداشته که یک قهرمان دیگر هم به نام کاپیتان مارول وجود دارد.

با توجه به اینکه وقایع فیلم پیش رو طی دهه ۹۰ میلادی اتفاق می افتد، هنوز نمی دانیم مونیکا چه نقشی در داستان آن دارد، مثلا پراهمیت است یا اینکه در حد چند صحنه کوتاه؛ ولی ممکن است در این فیلم شاهد معرفی یک مونیکای نوجوان باشیم و سپس در Avengers 4 نسخه بالغ وی را بـه همراه کارول دانورز مشاهده کنیم.

شخصیت اصلی این فیلم در اصل یک خلبان است اما طی یک حادثه مرگبار هوایی در معرض انرژی های بیگانه قرار می گیرد و صاحب قدرت های فراانسانی می شود. در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است که: “فیلم به روایت داستان کارول دانورز می پردازد که تبدیل به یکی از پرقدرت ترین قهرمانان دنیا می شود، زمانی که زمین درست در میان یک جنگ کهکشانی بین دو نژاد بیگانه (کری ها و اسکرول ها) قرار می گیرد. وقایع فیلم Captain Marvel در سال های ۹۰ میلادی اتفاق می افتد و در آن شاهد ماجراهایی طی دوره ای تاکنون دیده نشده در تاریخ دنیای سینمایی مارول هستیم.”

این فیلم توسط آنا بودن و رایان فلک بر پایه یک ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ نوشته لیز فلاهایو (Glow)، کارلی منشک، مگ لفاوه (درون و بیرون)، نیکول پرلمن (نگهبانان کهکشان)، و Geneva Robertson-Dworet (توم ریدر) کارگردانی شده است و از ستارگان آن می توانیم به بری لارسون در نقش کارول ﺩاﻧﻮﺭﺯ، ﺳﺎﻣﻮﺋﻞ ﺍﻝ. ﺟﮑﺴﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻧﯿﮏ ﻓﯿﻮﺭﯼ رئیس آینده سازمان شیلد، ﺟﻮﺩ ﻻ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻭﺍﻟﺘﺮ ﻻﻭﺳﻮﻥ (ﻣﺎﺭ-ﻭﻝ) ﻣﺮﺑﯽ کارول، کلارک گرگ در نقش فیل کولسون، ﻟﯽ ﭘﯿﺲ در نقش رونان، ﺟﺎﯾﻤﻦ ﻫﺎﻧﺴﻮ در نقش کوراث، ﺟﻤﺎ ﭼﺎﻥ در نقش مین-اروا، و بن مندلسون در نقش تالوس، لاشانا لینچ در نقش ماریا رامبو، Algenis Perez Soto، مکینا گریس و آنت بنینگ اشاره کنیم.

در انتها باید اشاره کنیم که اکران Captain Marvel قرار است از هشتم مارس ۲۰۱۹ مصادف با جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ آغاز شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *