۲۰۱۷ سال مهمی برای طرفداران فیلم‌های بلاکباستر محسوب می‌شود؛ چون قرار است در این سال فیلم‌های زیادی منتشر شوند. یکی از مورد انتظارترین فیلم‌ها، دنباله‌ی فیلم Kingsman: The Secret Service «کینگزمن: سرویس مخفی» است که در سال ۲۰۱۴ اکران شده است. فیلم کمدی جاسوسی متیو وان (Matthew Vaughn)به نام Kingsman: The Golden Circle قرار است اتفاقات قسمت اول را ادامه دهد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اگزی (Eggsy) با بازی تارون اگرتون (Taron Egerton) و مرلین (Merlin) با بازی مارک استرانگ (Mark Strong) بعد از منفجر شدن مرکز فرماندهی کینگزمن در بریتانیا راهی سفری به آمریکا می‌شوند تا از تیم کینگزمن در آمریکا که به استیتمن (Statesmen) معرف هستند کمک بخواهند. این دنباله شامل تیم عالی از بازیگران جدید و قدیمی هستند که در این دنباله نیز حضور دارند.

فرماندهی گروه استیتمن را هلی بری (Halle Berry) برعهده دارد و فرماندهی متفاوت از رهبر گروه کینگزمن است. تصویری از فیلم در توییتر منتشر شده است که نشان دهنده‌ی بری (Berry) در زیر گذرگاهی طاقدار در انگلستان است. سایه پردازیِ درون عکس به خوبی نشان دهنده‌ی فضای جاسوسی فیلم است.

C3In64cWcAAlpIW

دیگر بازیگران جدید فیلم شامل جف بریجز (Jeff Bridges)، جولین مور (Julianne Moore)، التون جان (Elton John) و چنینگ تیتوم (Channing Tatum) است. نقش بعضی از این بازیگران هنوز مشخص نشده است، ولی این را می‌دانیم که پدرو پاسکال (Pedro Pascal) قرار است نقش جک دنیلز (Jack Daniels) را بازی کند که یکی از همراهان بری است.

توسط اشکان دولتی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *