تغییر جدیدی در داشبود و رابط کاربری ایکس‌باکس وان ایجاد خواهد شد و طی کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام، یک حالت روشن برای رابط کاربری این کنسول معرفی شد.

همانطور که در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید، از این به بعد قادر خواهند بود بین حالت تیره و حالت روشن یکی را انتخاب کنند. حالت تیره از قبل نیز در دسترس بود و یک پس‌رمینه خاکستری را شامل می‌شود ولی حالت روشن داشبود، این رنگ خاکستری را به سفید تغییر می‌دهد. این کار باعث می‌شود که صفحه روشن‌تر شده و حس بهتری به بازیکن دهد. این تغییر به زودی در اختیار بعضی از کاربران ایکس‌باکس لایو قرار خواهد گرفت.

تمرکز تغییرات ایجاد شده در رباط کاربری ایکس‌باکس وان بر روی سرعت، شخصی‌سازی و زیبایی است. شما از این به بعد سریع‌تر از همیشه به هدف خود می‌رسید و می‌توانید آیتم‌های منوی اصلی را نیز شخصی‌سازی کنید.

هنوز معلوم نیست که این تغییرات در چه تاریخ رخ خواهند داد. کنفرانس مایکروسافت لحظات پایانی خودش را طی می‌کند و اخبار مهمی مثل عرضه بازی‌های PlayerUnknown’s Battleground وJurassic World Evolution برای ایکس‌باکس وان منتشر شده‌اند. مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که 100 بازی برای ایکس‌باکس وان ایکس بهبود کیفی خواهند داشت تا بازیکنان معنی واقعی وضوح تصویر 4K را احساس کنند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *