تغییر دوباره در تاریخ اکران Mulan دیزنی

دیزنی جمعه ۲۶ ژوئن اعلام کرد که فیلم «مولان» به کارگردانی «نیکی کارو» را از ۲۵ ژوئیه به ۲۱ آگست موکول خواهد کرد. به این ترتیب بازسازی لایو-اکشن «مولان» یک هفته پس از اکران «تنت» در آمریکا اکران خواهد شد.

هفته‌ی گذشته شایعه‌ی تغییر در تاریخ اکران این فیلم با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و وضعیت نامشخص بازگشایی سالن‌های سینما در لس‌آنجلس، نیویورک و چین شنیده می‌شد. کالیفرنیا دستورالعمل بازگشایی سالن‌های سینما را ارائه کرده اما هنوز برای ادامه‌ی فعالیت سالن‌ها چراغ سبز نشان نداده است.

نکته‌ی مثبت این است که دیزنی قصد دارد «مولان» را در آینده‌ای نزدیک اکران کند و مانند بعضی دیگر از بلاک‌باسترها نمایش آن را به سال‌های آینده موکول نخواهد کرد. «آلن هورن» مدیر عامل استودیوهای والت دیزنی می‌گوید: «هرچند پاندمی برنامه‌های ما برای عرضه‌ی «مولان» را تغییر داده و ما تا زمانی که لازم باشد انعطاف نشان خواهیم داد، اما در اعتقاد ما به قدرت این فیلم و پیام امید و استقامت آن تغییر ایجاد نشده است. «نیکی کارو» کارگردان فیلم و عوامل و بازیگران آن فیلمی زیبا، حماسی و تکان‌دهنده ساخته‌اند که تمامی خصوصیات یک تجربه‌ی سینمایی را دارد و ما معتقدیم که این فیلم به این مکان‌ تعلق دارد – به پرده‌های بزرگ سینما برای مخاطبین سراسر جهان تا از آن در کنار هم لذت ببرند.»

به نظر می‌رسد که سالن‌های سینمای ای‌ام‌سی نیز تغییراتی در تاریخ بازگشایی خود ایجاد کنند و به جای ۱۰ ژوئیه در تاریخ ۳۱ ژوئیه به فعالیت ادامه دهند. تا آن زمان، کووید-۱۹ وقفه‌ای ۴ و نیم ماهه در هالیوود به وجود خواهد آورد.

به دنبال تغییر در تاریخ اکران «تنت» و سپس «مولان»، استودیوی سولستیس نیز اعلام کرد که فیلم «مختل» با بازی «راسل کرو» را ۳۱ ژوئیه اکران خواهد کرد. در صورتی که سونی فیلم «گالری قلب‌های شکسته» را به ماه آگست موکول کند، «مختل» بار دیگر اولین فیلمی خواهد بود که پس از پاندمی به صورت گسترده اکران می‌شود. با این وجود، بازگشایی سالن‌های سینمای ای‌ام‌سی و ریگال تا اواخر ژوئیه هنوز قطعی نشده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *