تغییر صداپیشگان تونی استارک، دکتر استرنج و کاپیتان آمریکا در انیمیشن ?What If

پنج‌شنبه هفته گذشته تریلر جدیدی از انیمیشن ?What If منتشر شد که در آن دید بهتری از اولین انیمیشن دنیای سینمایی مارول را به ما ارائه داد. اگرچه بسیاری از بازیگران MCU برای صداپیشگی نقش‌های خود در این انیمیشن بازگشته‌اند و صدای آشنا آن‌ها در تریلر قابل تشخیص بود، اما صدای برخی از شخصیت‌ها در تریلر با نسخه دنیای سینمایی مارول تفاوت داشت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دلیل این موضوع ظاهرا مشخص شده است.

ورایتی در گزارش خود گفت که بازیگران تونی استارک، استیو راجرز، کالکتور، دکتر استرنج، کاپیتان مارول و هاوارد اردک برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در انیمیشن ?What If بازنگشته‌اند و مارول استودیو از صداپیشگان متفاوتی برای این شخصیت‌ها استفاده کرده است. این در حالی است که سث گرین در توییتر خود تایید کرده است که صداپیشگی هاوارد اردک را در سریال ?What If بر عهده داشته است. در حال حاضر دلیل این موضوع مشخص نیست و این موضوع ممکن است به‌خاطر دستمزد بالا این بازیگران یا تداخل برنامه آن‌ها بوده باشد.

بااین‌حال، براساس تریلر مارول توانسته صدایی تقریبا مشابه رابرت داونی جونیور و بندیکت کامبربچ را در انیمیشن ?What If ارائه کند و این می‌تواند نگرانی احتمالی طرفداران را کاهش دهد. جفری رایت، هایلی اتول، چادویک بوزمن، سباستین استن، جاش برولین، دومینیک کوپر، مایکل داگلاس، کارن گیلان، کریس همسورث، تام هیدلستون، ساموئل ال جکسون، مایکل بی جردن، ناتالی پورتمن، جرمی رنر، پل راد، مایکل روکر، مارک رافلو، تایکا وایتیتی، از جمله صداپیشگان انیمیشن ?What If هستند. رایان اندروز وظیفه کارگردانی و ای سی بردلی وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال ?What If را بر عهده داشته‌اند.

تانی کال

برگرفته از CBM

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *