تلاش آکادمی اسکار برای حضور و اجرای بازیگران انتقام جویان در مراسم امسال

ماه گذشته در ابتدا کوین هارت، بازیگر و کمدین محبوب آمریکایی، به‌عنوان مجری و میزبان مراسم اسکار 2019 رسما انتخاب و معرفی شد، اما در ادامه و پس از انتشار توییت‌هایی با محتوای دگرباش‌ستیزی، این بازیگر ۳۹ ساله اعلام کرد که در مراسم جوایز امسال شرکت نخواهد کرد و انصراف داده است. حال در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است اعضای انتقام جویان ۹۱امین دوره اسکار را اجرا کنند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، آکادمی علوم و هنرهای سینما در تلاش است تا از برخی از اعضای مجموعه فیلم انتقام جویان به‌عنوان مجری و برگزار کننده مراسم اسکار 2019 استفاده کند. پس از اکران فیلم Avengers (اونجرز) در سال ۲۰۱۲ و از زمان برگزاری اسکار 2013، شاهد حضور بسیاری از بازیگران این فیلم از جمله رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک روفالو، جرمی رنر و ساموئل ال جکسون به‌عنوان معرفی کننده جوایز بودیم که ظاهرا این بازیگران قرار است این‌بار با یکدیگر مراسم اسکار را برگزار کنند.

با این حال، گروه بازیگری اونجرز از آن زمان رشد کرده‌اند و از آنجایی که مراسم اسکار از شبکه ABC که به دیزنی تعلق دارد، پخش می‌شود، می‌تواند فرصت مناسبی برای نمایش تریلر جدید یا یک نمایش ویژه از فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) نیز باشد که قطعا هیجان آن را برای طرفداران دنیای سینمایی مارول افزایش خواهد داد. هالیوود ریپورتر در ادامه می‌گوید که از برخی از منابع خود شنیده است که این بازیگران پیشنهاد حضور در مراسم گلدن گلوب 2019 را رد کرده‌اند و حال ممکن است شاهد حضور بزرگ‌تر این بازیگران در مراسم اسکار که بزرگ‌ترین مراسم جوایز سینما است، باشیم. این در حالی است که به‌تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه پس از ۳۰ سال، مراسم اسکار 2019 قرار است بدون میزبان برگزار شود.

نود و یکمین مراسم اسکار (Oscars 2019) در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ (۵ اسفند ۱۳۹۷) برگزار خواهد شد و لیست نهایی نامزدها هم روز ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ (۲ بهمن ۱۳۹۷) منتشر می‌شود. همچنین فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *