خانه ورزش اخبار ورزش تلاش میلان برای شکست دادن اتلتیکومادرید در جذب دیگو کاستا

تلاش میلان برای شکست دادن اتلتیکومادرید در جذب دیگو کاستا

0

اگرچه به نظر می آید اتلتیکومادرید به شدت خواهان بازگرداندن کاستا است ولی در انتقال به مادرید، هنوز موانعی وجود دارد که از نهایی شدن این ترانسفر جلوگیری کرده اند.

اتلتیکو هنوز با چلسی بر سر مبلغ انتقال به توافق نرسیده و اختلاف چند میلیونی بین دو باشگاه وجود دارد، ضمن این که این تیم مادریدی تا ژانویه از جذب بازیکن محروم است و در صورت انتقال کاستا، او باید ۶ ماه دور از میادین باشد، موضوعی که تحمل آن خیلی برای کاستا راحت نیست، به خصوص که فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به جام جهانی منتهی می شود.

در چنین شرایطی، میلان هم به جذب کاستا امیدوار شده، البته آن ها می دانند که شاید راضی کردن کاستا برای رد کردن پیشنهاد تیم سابقش، کار سختی باشد ولی امیدوارند با چلسی برای انتقال قرضی به توافق برسند. اخیراً فاسونه با ژرژ مندز، مدیربرنامه کاستا، دیدار کرده است، فاسونه در گفتگو با اسکای اسپورت در مورد این ملاقات چنین گفت:

ترجیح می دهم در مورد بازیکنان سایر تیم ها صحبت نکنم، کاستا بازیکن خیلی خوبی است ولی او بازیکن باشگاه چلسی است. ما به ملاقات مندز رفتیم، صحبت های زیادی برای گفتن وجود داشت. کاستا بازیکن فوق العاده ای است ولی او بازیکن چلسی است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *