تلگرام ایکس از گوگل پلی حذف شد

حذف تلگرام ایکس از پلی استور به صورت ناگهانی بود و هنوز دلیل این اقدام مشخص نشده است. علت حذف تلگرام ایکس چیست؟!

پلی استور به صورت ناگهانی اقدام به حذف تلگرام ایکس نمود و هنوز در این مورد اطلاعاتی ارائه نکرده است و بنابراین علت این حذف مشخص نیست. البته چندی پیش نیز اپلیکیشن تلگرام و تلگرام ایکس از اپ استور حذف شدند، که در ادامه علت حذف آنها مشخص گردید. برای اطلاع از علت حذف این دو اپلیکیشن می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.


اپلیکیشن تلگرام ایکس

اپلیکیشن تلگرام ایکس یک نسخه غیر رسمی از تلگرام است  اما عملکرد سریعتر و روانتری نسبت به آن دارد. نسخه جدید تلگرام، توسط گروه تلگرام تایید شده است. این نسخه‌ی جدید دارای ظاهری جذاب‌تر نسبت به تلگرام است و براساس اطلاعات موجود سرعت آن نیز بیشتر از نخسه اصلی است. اپلیکیشن Telegram X نسخه‌ای مجزا براساس  TDLib است و موفق شده پردازش سریعتری را نسبت به تلگرام اصلی برای کاربران فراهم کند.

به نظر می‌رسد که تلگرام X کاملاً از نو نوشته شده است و کد بیس تازه‌ای داشته باشد. این موارد باعث شده تا این اپلیکیشن جدید، سرعت و کارایی بیشتری نسبت به نسخه اصلی داشته باشد. البته تلگرام X اپلیکیشنی آزمایشی است اما ممکن است یک روز جایگزین رسمی تلگرام کنونی شود.


علت حذف تلگرام ایکس از پلی استور چیست؟

هنوز دلیل حذف تلگرام ایکس از پلی استور مشخص نشده است و نکته مهم اینکه هنوز تلگرام نیز بیانیه‌ای در این مورد منتشر نکرده است. این مسئله باعث شده تا بسیاری از کارشناسان علت حذف تلگرام ایکس از گوگل پلی را تصادفی بدانند یعنی آنها فکر می‌کنند که این اپلیکیشن به طور تصادفی حذف شده است.

البته ممکن است که پلی استور دلیل خاصی برای این اقدام خود داشته است. چندی پیش نیز، که اپلیکیشن تلگرام و تلگرام ایکس از اپ‌استور حذف شده بوند، دوباره توانستند باز گردند، بنابراین این بار نیز احتمال می‌رود که این اقدام مقطعی و موقتی باشد.

تانی کال

تکراتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *