تمامی اپیزودهای فصل هشتم Game of Thrones بیش از 60 دقیقه‌اند

مدت‌هاست که شایعات مختلفی در مورد فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» به گوش می‌رسد. یکی از گمانه‌زنی‌ها این بود که مدت هر قسمت از فصل آخر مانند یک فیلم بلند یا در همین حدود است. شبکه‌ی HBO تا به امروز به جز تاریخ انتشار فصل آخر در آپریل ۲۰۱۹ هیچ اطلاعات دیگری در مورد آن را تأیید نکرده است، اما «دیوید ناتر» یکی از کارگردانان سریال، با حضور در وبسایت Reddit فاش کرده که تمامی شش اپیزود فصل هشتم بیش از یک ساعت به طول می‌انجامند.

ناتر در این‌باره می‌گوید: «فکر می‌کنم تمامی اپیزودهای فصل هشتم بیش از ۶۰ دقیقه باشند. مطمئن هستم که تعداد دقایق این قسمت‌ها بیش از یک ساعت خواهد بود.» وی به خاطر کارگردانی اپیزود (The Rains of Castamere) در فصل سوم و ماجرای بهت‌آور «عروسی سرخ» (Red Wedding) شناخته می‌شود. او کارگردانی قسمت نهایی فصل پنجم تحت عنوان (Mother’s Mercy) را نیز در کارنامه دارد، اپیزودی که جایزه‌ی امی را هم برایش به ارمغان آورد. ناتر سه اپیزود از شش اپیزود پایانی سریال از جمله قسمت اول را کارگردانی کرده است. «میگل ساپوچنیک» کارگردان اپیزود «نبرد حرامزادگان» و «دیوید بنیاف» و «دی. بی. وایس» نویسندگان سریال دیگر کارگردانان اپیزودهای پایانی فصل هشتم خواهند بود.

ناتر در پاسخ به یکی از سؤالات به هواداران توصیه کرد خودشان را برای بهت و هیجانی در حد و اندازه‌ی «عروسی سرخ» آماده کنند و ابراز امیدواری کرد که اپیزودهای آخر هم نظر دوستداران سریال را جلب کند: «یکی از جالب‌ترین اتفاقاتی که تجربه کرده‌ام واکنش مخاطبین بوده… دیدن ویدیوهای یوتیوب از کسانی که در حال دیدن سریال‌اند احساس خیلی خوبی به من می‌دهد زیرا به وسیله‌ی آن درمی‌یابم که کارم را با موفقیت به انجام رسانده‌ام.»

وی در مورد قسمت پایانی فصل هشتم می‌گوید: «من کاملاً از نحوه‌ی پایان سریال راضی هستم. به نظر من دیوید و دن کار بزرگی انجام دادند و هم خواسته‌ی هواداران را در نظر گرفته‌اند و هم روایت درست را انتخاب کرده‌اند. تضمین می‌کنم که فصل پر از غافل‌گیری و لحظات شگفت‌آور باشد.»

فصل آخر «بازی تاج‌وتخت» در آپریل سال ۲۰۱۹ (اواخر فروردین ۹۸) پخش می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *