تمدید سریال The Magicians برای فصل چهارم

شبکه تلویزیونی Syfy به طور رسمی مجموعه تلویزیونی The Magicians را برای فصل چهارم تمدید کرد. این شبکه که به پخش سریال های علمی-تخیلی خیلی مشهور است طی چند سال موفقیت های فراوانی را در این زمینه به دست آورده و نظر خیلی از مردم را به سمت خودش جذب کرده است. The Magicians تنها یکی از سریال های تخیلی و جالب این شبکه است که اتفاقا خیلی هم موفق بوده، از دیگر نمایش های موفق Syfy می توانیم به سریال های چند فصلی ۱۲ Monkeys (دوازده میمون)، The Expanse (گستره) و Z Nation اشاره کنیم. اما The Magicians به خاطر داستان جالب و ماجراهای جادوگری خودش تاکنون از همه موفق تر بوده است.

شبکه Syfy دلیل خوبی برای زنده نگه داشتن سریال The Magicians دارد؛ این یکی از پرامتیازترین نمایش های شبکه است، و دیگر سریال موفقش، ۱۲ Monkeys هم امسال به پایان می رسد و نگه داشتن یک سریال پرطرفدار کار عاقلانه ای به نظر می رسد. The Magicians داستان گروهی از دانش آموزان یک مدرسه جادوگری به نام ﺑﺮﯾﮑﺒﯿﻠﺰ را روایت می کند که وارد دنیای فانتزی ﻓﯿﻠﻮﺭﯼ می شوند؛ آنها متوجه می شوند که ﻓﯿﻠﻮﺭﯼ واقعی است و پس از ورود به آن از قدرت های جادوگری خودشان استفاده می کنند تا نیروهای شیطانی را نابود کنند، اما …

حال طبق تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی هالیودد ریپورتر، شبکه Syfy به طور رسمی فصل چهارم The Magicians را تایید کرده است. فصل سوم این سریال هنوز در حال پخش است اما شبکه از همین حالا برای یک فصل سیزده اپیزودی دیگر برنامه ریزی کرده است. فصل چهارم سال ۲۰۱۹ روی آنتن خواهد رفت. همانطور که اشاره کردیم The Magicians پربیننده ترین سریال Syfy است و طی سه سال گذشته همواره بیشترین امتیاز را در میان دیگر سریال های شبکه کسب کرده است.

از ستارگان اصلی این سریال می توانیم به ﺟﯿﺴﻮﻥ ﺭﺍﻟﻒ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﮐﻮﺋﻨﺘﯿﻦ ‏«ﮐﯿﻮ‏» ﮐﻮﻟﺪﻭﺍﺗﺮ، ﺍﺳﺘﻼ ﻣﺎﻭ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺟﻮﻟﯿﺎ ‏«ﺟﻮﻟﺰ‏» ﻭﯾﮑﺮ، ﺍﻟﯿﻮﯾﺎ ﺗﯿﻠﻮﺭ ﺩﺍﺩﻟﯽ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺁﻟﯿﺲ ﮐﻮﺋﯿﻦ، ﻫﯿﻞ ﺍﭘﻠﻤﻦ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺍﻟﯿﻮﺕ ﻭﺍﮒ، ﺳﺎﻣﺮ ﺑﯿﺸﯿﻞ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻣﺎﺭﮔﻮ ﻫﻨﺴﻮﻥ، ﺁﺭﺟﻮﻥ ﮔﻮﭘﺘﺎ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻭﯾﻠﯿﺎﻡ ‏«ﭘﻨﯽ‏» ﺁﺩﯾﻮﺩﯼ،ﺭﯾﮏ ﻭﺭﺛﯽ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻫﻨﺮﯼ ﻓﺎﮒ، ﺟﯿﺪﺍ ﺗﯿﻠﺮ و ﺑﺮﯾﺘﻨﯽ ﮐﺮﻥ اشاره کنیم. اپیزود بعدی The Magicians هفتم ماه مارس، مصادف با چهارشنبه ۱۶ اسفند روی آنتن Syfy می رود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *