تمدید سریال What We Do in the Shadows برای فصل چهارم

شبکه FX به‌صورت رسمی از تمدید سریال What We Do in the Shadows برای فصل چهارم خبر داده است. پخش فصل سوم این سریال کمدی ماه آینده آغاز خواهد شد.

پخش فصل سوم سریال What We Do in the Shadows قرار است از تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) از شبکه FX آغاز شود و یک روز پس از آن و ازطریق برنامه FX on Hulu، هر قسمت فصل جدید این سریال روی سرویس استریم هولو قرار خواهد گرفت. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نیک گراد، مدیر اجرایی شبکه FX اعلام کرد سریال What We Do in the Shadows برای فصل چهارم تمدید شده است. این تمدید درواقع یک تمدید زودهنگام برای این سریال است که می‌تواند نشان از اعتماد این شبکه به موفقیت سریال در فصل جدید آن باشد.

گراد گفت: «ظاهرا طرفداران نمی‌توانند به اندازه کافی از تماشا سریال What We Do in the Shadows از شبکه FX سیراب شوند و همچنان تشنه قسمت‌های بیشتر از آن هستند. به همین منظور این سریال را برای فصل چهارم تمدید کردیم. از تیم خلاق سریال،‌ بازیگران و اعضای تیم تولید برای اینکه در هر فصل سریال بهتر از فصل قبل را ارائه می‌کنند، تشکر می‌کنم.»

پخش فصل چهارم سریال آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. همچنین اولین تریلر فصل سوم سریال What We Do in the Shadows منتشر شده که در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب تماشا کنید و در ادامه شاهد پوستر فصل سوم این سریال کمدی باشید:

پوستر فصل سوم سریال What We Do in the Shadows

کیوان نواک در نقش ناندور، مت بری در نقش لازلو، ناتیسیا دمتریو در نقش نادجا، هاروی گیلان در نقش گیرمو و مارک پروکش در نقش کالین رابینسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال What We Do In The Shadows حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مانند دو فصل اول، جامین کلمنت برای ساخت فصل سوم سریال آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم نیز بازگشته است که پیش‌بینی می‌شود مانند دو فصل اول، فصل سوم این سریال کمدی نیز در ۱۰ قسمت تولید شده است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *