توافق دیزنی و فاکس قرن بیستم احتمالا در اواسط مارس نهایی می‌شود

مرداد ماه امسال بود که سهامداران کمپانی فاکس قرن 21 پیشنهاد ۷۱.۳ میلیارد دلاری کمپانی والت دیزنی را قبول کردندکه طبق آن، دیزنی بخش تلویزیونی و فیلمسازی کمپانی فاکس قرن بیستم را به دست خواهد آورد و حال مراجع قانونی آمریکا و کشورهایی که دیزنی و فاکس در آن شعبه دارند، باید این توافق را بررسی و درستی آن را تایید کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ادغام دیزنی و فاکس یک گام به تکمیل نزدیک‌تر شده است. طبق خبری که ددلاینمنتشر کرده، مراجع قانونی برزیل که تاییدیه آن به عنوان یکی از مهمترین مراحل این ادغام نام برده می‌شود، نیز توافق والت دیزنی و فاکس قرن بیستم را تایید کرده است تا این ادغام وارد مراحل نهایی خود شود. با این حال، هنوز یک دوره ۱۰ روزه برای نهایی شدن این توافق باقی مانده است تا مراجع قانونی از درستی و سالم بودن آن اطمینان حاصل کنند و برای آخرین‌بار شرایط مذاکرات و توافق توسط دولتمردان آمریکا بررسی می‌شود.

این موضوع بدان معناست که می‌توانیم در طول ماه مارس منتظر اعلام خبر رسمی نهایی شدن این توافق باشیم و دیزنی رسما صاحب بخش تلویزیونی و فیلمسازی فاکس قرن بیستم شود تا شاهد یکی از بزرگترین توافقات صنعت سینما و تلویزیون باشیم. دیزنی به‌زودی صاحب مجموعه‌هایی چون آواتار (Avatar)، بیگانه (Alien)، مردان ایکس (X-Men) و چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) خواهد شد و گفته می‌شود که دیزنی تیم مدیریتی فاکس قرن بیستم را نیز انتخاب کرده که بیشتر اعضای آن از تیم فعلی این کمپانی است، اما بیشتر بخش‌ها قرار است بدون تغییر به کار خود ادامه دهند.

بدین ترتیب فاکس قرن بیستم قرار است به عنوان یکی از استودیوهای فیلمسازی والت دیزنی به فعالیت خود ادامه دهد که پیش از این در دهه گذشته این اتفاق برای کمپانی نیو لاین سینما نیز رخ داده بود که اکنون بخشی از کمپانی برادران وارنر محسوب می‌شود. همچنین گفته می‌شود که مدیران فاکس قرن بیستم و والت دیزنی، مذاکرات برای اکران فیلم‌های خود را نیز آغاز کرده‌اند که فیلم‌های آینده فاکس قرار است بخشی از برنامه اکران دیزنی باشند و هم اکنون تغییراتی نیز در اکران برخی از فیلم‌ها داده شده است و انتظار می‌رود که شاهد هماهنگی بیشتری بین این دو کمپانی در اکران فیلم‌ها باشیم.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *