توصیه «متیو پری» به خود جوان‌ترش: «در فصل یازدهم Friends بازی کن»

«متیو پری» بازیگر نقش «چندلر بینگ» در «دوستان» (Friends) در ویژه برنامه دیدار مجدد عوامل سریال اعتراف کرده است که حسرت پایان داستان را می‌خورد. هفده سال می‌گذرد از پخش آخرین قسمت سریال وقتی ریچل با بازی «جنیفر انیستون» به شکلی دراماتیک از هواپیما پیاده شد و چندلر و مانیکا گلر با بازی «کورتنی کاکس» والدین دوقلوها شدند. اگرچه آن پایان دست کم پراحساس بود، اما پری اعتراف می‌کند که ترجیح می‌داده پایانی دیگر برای سریال رقم بخورد.

پری، کاکس، انیستون، دیوید شویمر، لیسا کودرو، و مت له‌بلانک به زودی در ویژه برنامه «دوستان: تجدید دیدار» (Friends: The Reunion) دوباره در کنار هم جمع خواهند شد تا خاطرات خود را مرور کنند. بازیگران در بخش‌هایی از این مصاحبه که «پیپل» منتشر کرده به این پرسش پاسخ می‌دهند که چه توصیه‌ای به خود جوان‌ترشان می‌کنند. او پاسخ می‌دهد: «[به او می‌گویم:] در فصل یازدهم بازی کن.»

انیستون می‌گوید هیچ‌چیز را تغییر نمی‌دهد:‌ «هیچ هشداری نمی‌دهم یا آگاهی نمی‌رسانم.» کودرو بازیگر نقش «فیبی بوفی» در پاسخ به آن پرسش می‌گوید: ««شاید ترسناک شود اما نگران نباش، این پنج نفر را داری.»» انیستون اضافه می‌کند:‌ «اینکه همیشه تو را حمایت می‌کنیم. تا ابد یک خانواده‌ایم.»

در بخشی از تریلر ویژه برنامه که چهارشنبه این هفته رونمایی شد، انیستون در حال دلداری به پری نشان داده می‌شود. پری در این ویدیو می‌گوید:‌ «حالا باید گریه کنم.»

«جیمز کوردن» مجری این ویژه برنامه با حضور ستارگان بسیاری چون دیوید بکام، کیت هرینگتون، لیدی گاگا و مگی ویلر است که نقش «جنس» را بازی کرد.

فهرست مهمانان این ویژه برنامه با انتقاداتی مواجه شد به این علت که هیچ فرد آفریقایی تباری در میان آن‌ها وجود نداشت. هواداران از غیبت «پل راد» یکی از بازیگران مجموعه نیز شکایت کردند. راد در سریال در نقش «مایک هنیگان» ظاهر شد که در نهایت با فیبی ازدواج کرد.

در این ویژه برنامه ستارگان فیلمنامه یکی از به‌یادماندنی‌ترین قسمت‌ها را بازخوانی می‌کنند. در این اپیزود شخصیت راس با بازی شویمر رابطه‌اش با بانی با بازی «کریستین تیلور» را قطع می‌کند و دوباره به ریچل برمی‌گردد که برایش نامه‌ای نوشته بود. اما فاجعه زمانی رخ می‌‌داد که راس پیش از خواندن کامل نامه «۱۸ صفحه‌ای پشت و رو» به خواب می‌رفت.

«دوستان: تجدید دیدار» ۲۷ می (۶ خرداد ماه ۱۴۰۰) از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *