تولید دنباله‌ی «ونوم» تأیید شد

در پی اکران موفقیت‌آمیز «ونوم» (Venom) و ثبت رکوردهای متعدد در بازارهای مختلف، تولید دنباله‌ی فیلم توسط سونی دور از انتظار نبود، اما این خبر اکنون به تأیید رسمی رسید.

«جف پینکر» یکی از نویسندگان «ونوم» در مصاحبه با «دیسکاسینگ فیلم» در پاسخ به پرسشی در مورد داستان دنباله‌ی فیلم اطلاعاتی فاش نمی‌کند اما تولید چنین فیلمی را به تأیید می‌رساند. وی می‌گوید: «بیش از اینکه بگویم این فیلم ساخته خواهد شد چیز دیگری نمی‌توانم فاش کنم.» او در پاسخ به این سؤال که آیا در حال نگارش فیلمنامه‌ی قسمت دوم است یا نه می‌گوید: «نه نیستم. در حال حاضر نیستم.»

فیلم «ونوم» علیرغم نقدهای منفی و حواشی مختلف، بیش از ۸۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. در صحنه‌هایی که پس از تیتراژ پایانی «ونوم» پخش شد نیز ما شاهد حضور کوتاه «وودی هارلسون» در نقش «کلیتوس کسدی» یا همان ضدقهرمان معروف «کارنج» (Carnage) بودیم که مقدمه‌ای بود برای قسمت بعدی.

«روبن فلایشر» کارگردان «ونوم» پیش از اکران فیلم گفته بود: «وقتی که به صحنه‌ی پایانی و پیوند زدن آن به دنباله فکر می‌کردم، [هارلسون] نخستین کسی بود که به ذهنم آمد، شاید به این دلیل که آنقدر خودخواهم که مایلم بار دیگر با او همکاری کنم، چه دنباله‌ی «زامبی‌لند» باشد چه دنباله‌ی «ونوم.» اما وقتی نقش «میکی» در «قاتلین بالفطره» و بازی او را به یاد می‌آورم، احساس می‌کنم که می‌توانم شباهت‌هایی میان میکی و کلیتوس بیابم، از طرفی باور دارم که وقت آن رسیده او بار دیگر یک نقش شیطانی برعهده بگیرد.»

فلایشر و هارلسون قرار است سال آینده در «زامبی‌لند ۲» یک بار دیگر همکاری کنند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *