تولید ریبوت فیلم Child’s Play تأیید شد

چندگانه ترسناک و کلاسیک «Child’s Play» توسط استودیوی MGM‌ بازسازی می‌شود. به نوشته کولایدر، «لارس کلیوبرگ» برای کارگردانی ریبوت انتخاب شده و «تایلر برتون اسمیت» (فیلم «کونگ فیوری»، بازی «فرار کوانتومی») فیلمنامه آن را به نگارش درمی‌آورد. بازسازی این چندگانه طبق اعلام استودیو «در زمان حال می‌گذرد و دنیای چند کودک را به تصویر می‌کشد که یک عروسک پیشرفته وارد زندگیشان می‌شود.» بنابراین احتمال می‌رود که توانایی‌های این عروسک فراتر از نسخه قبلی «چاکی» باشد. ضمناً برای این عروسک ممکن است نام دیگری به جز «چاکی» در نظر گرفته شود. گفته می‌شود استودیوی MGM این پروژه را تحت یک نام رمز توسعه می‌داده تا هواداران را سوپرایز کند.

به نظر می‌رسد استودیوی MGM حق تولید بازسازی چندگانه را پس از گذر از موانع بسیار اخذ کرده و یونیورسال عهده‌دار پخش آن در شبکه خانگی شده باشد. در حال حاضر هیچ بازیگری به فیلم ملحق نشده اما پیش‌بینی می‌شود استودیو عوامل جدیدی برای بازی و صداگذاری برگزیند.

این درحالی است که «دان مانچینی» خالق فیلم چندی پیش در حساب توئیتر خود از تولید یک سریال تلویزیونی جدید بر اساس این فیلم خبر داده بود و به همین علت استودیوی MGM برای این فیلم پنهان‌کاری‌ کرده و هنوز هم اطلاعاتی از داستان فیلم منتشر نکرده است.

تا به حال هفت فیلم در چندگانه «Child’s Play» به تولید رسیده که هریک با گذر زمان دارای لحنی کمیک‌تر شده‌اند. هنوز معلوم نیست بازسازی فیلم با لحنی کمیک ساخته می‌شود یا به لحن تلخ اولین قسمت فیلم در سال ۱۹۸۸ نزدیک‌تر است. آن فیلم به کارگردانی «تام هالند» و بازی «الکس وینسنت» در نقش «اندی بارکلی»، «کاتریلن هیکس» در نقش مادر او و «کریس ساراندون» در نقش یک کارآگاه روی پرده رفت.

طبق اعلام منابع خبری، استودیوی MGM با دیدن فیلم «Polaroid» کلیوبرگ که پیش از این فیلم چندین فیلم کوتاه ساخته، با وی وارد مذاکره شده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *