تولید فصل دوم سریال The Punisher به پایان رسید

در دومین فصل از سریال پرطرفدار Daredevil (بی باک) بود که با فرانک کسل (با نقش آفرینی جان برنثال) معروف به مجازاتگر آشنا شدیم، او در ابتدا مانند یک دشمن برای مت مورداک (بـا نقش آفرینی چارلی کاکس) بود اما در نهایت معلوم شد هـر دو یک هدف مشترک دارند و فقط روش های آنها متفاوت است. به دنبال استقبال زیاد از نسخه جدید پانیشر، نتفلیکس تصمیم گرفت که به او سریال خودش را بدهد. سال گذشته The Punisher توسط نتفلکیس عرضه شد و متوجه شدیم که با یکی از بهترین سریال های مارولی طرف هستیم. در ابتدا قرار نبود، اما نهایتـا نتفلیکس بعد از استقبالـی داغ آن را برای فصل دوم هـم تمدید کرد.

اگـر به یاد داشته باشید اواخـر اسفند ماه بود که با انتشار یک گزارش فاش کردیم تولید فصل دوم سریال پانیشر آغـاز شده است. طی این چند ماه خبرهای چندان مهمی از این سریال به دست ما نرسید، تا اینکه ساعتی قبل جیسون مور (آوازخوان حرفه‌ای ۲) بازیگر نقش کورتیس هویل (Curtis Hoyle) با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خودش فاش کرد تصویربرداری فصل دوم به پـایان رسیده است. با این حساب طی روزهای آینده باید منتظر انتشار اولین پوستر، تصاویر و تیزر از فصل جدید باشیم.

ما با کورتیس در فصل نخست The Punisher آشنا شدیم، او یک ارتشی سابق است که یکی از پاهای خودش را طی جنگ از دست داده و اکنون سعی می کند به سربازانی که به دنبال حضور در جنگ دچار مشکلات روحی شده اند کمک کند. در این سریال ما متوجه رفاقت عمیق او و فرانک کسل شدیم، در حالی که فرانک مشغول دست و پنجه نرم کردن با غم از دست دادن خانواده اش بود و تلاش می کرد تا عاملین این اتفاق وحشتناک را پیـدا کند. جیسون مور با انتشار پست زیر خبر از اتمام فاز تولید فصل دوم The Punisher داد:

پانیشر در سریال انفرادی خودش خیلی متمرکز جنگید و مصمم بود تا عاملین مرگ زن و بچه خودش را پیدا کند، غافل از اینکه بهترین رفیقش هم در این جنایت دست داشته است. بیلی روسو (Ben Barnes) ابتدا بعنوان بهترین دوست فرانک که در جنگ هم با او بود معرفی شد، اما دیری نپایید که فهمید بیلی شیطان اصلی است. حال بعد از حوادث پایانی فصل نخست، بیلی بازگشته تا باری دیگر شاهد رویارویی پانیشر و بزرگ ترین دشمنش باشیم.

ﺍﻧﺖ ﺍﻭﺗﻮﻝ (Halt and Catch Fire) و ﮐﻮﺭﺑﯿﻦ ﺑﺮﻧﺴﻦ (American Gods) تازه واردهـای فصل دوم هستند و در نقش یک زن و شوهر بازی می کنند که به نظر می رسد مقدر شده تا با فرانک کسل شاخ به شاخ شوند؛ ﮐﻮﺭﺑﯿﻦ ﺑﺮنس در نقش شخصیتی به نام اندرسون شولتز ظاهر می شود، یک مرد خیلی ثروتمند که قدرت و میراثش از نظر اهمیت برای وی اولویت دارد؛ ﺍﻧﺖ ﺍﻭﺗﻮﻝ نیز در نقش شخصیتی به نام الیزا شولتز ظاهر می شود، یک زن ثروتمند و حیله‌گر که بی شباهت به شوهرش اندرسون نیست و در واقع از همان قماش می باشد.

نتفلیکس هنوز تاریخ عرضه فصل دوم The Punisher را فاش نکرده، اما از آنجا که فصل سوم Daredevil قرار است تا اواخر ۲۰۱۸ منتشر شود، انتظار داریم که طی نیمه نخست ۲۰۱۹ موفق به تماشای این سریال شویم. در مورد داستان فصل ۲ پانیشر هم هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است…

تانی کال

مغناطیس نیوز

یک دیدگاه

  1. no one

    نوامبر 2, 2018 در 11:04 ب.ظ

    عالی بود با تشکر از سایت خوبتون

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *