تولید فصل چهارم سریال The Crown به اتمام رسید

با شیوع ویروس کووید ۱۹ در دنیا، تولید بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های مختلف در سرتاسر جهان متوقف و به زمان دیگری موکول شده است. با این حال اوایل هفته گذشته اعلام شد که حتی با وجود این ویروس،‌ عوامل ساخت سریال The Crown، تصمیم ندارند ساخت فصل چهارم این سریال را به تعویق بیندازند.

در جدیدترین اخبار تلویزیون، وب‌سایت انترتینمنت ویکلی روز گذشته اعلام کرد که کار ساخت فصل چهارم این سریال چند روز زودتر از موعد مقرر به اتمام رسیده است. سریالی درام-تاریخی که برای پخش در شبکه نتفلیکس ساخته شده است و تا بحال موفق شده جوایز متعددی را دریافت کند.

شرکتی که وظیفه ساخت فصل چهارم سریال را بر عهده داشت به همراه نتفلیکس تصمیم گرفتند که ساخت فصل چهارم را به مدت یک هفته تمدید کنند تا پیش از ورود سریال به مرحله پس‌تولید، برخی از مشکلات سریال را حل کنند.

در فصل سوم سریال The Crown شاهد این بودیم که تمامی بازیگران سریال سن‌شان بالا رفته است. همچنین فصل سوم، مت اسمیتی که برای دو فصل به ایفای نقش شاهزاده پرینس می‌پرداخت، با توبیاس منزیس جایگزین شده است. هم‌چنین نقش‌های شاهزاده چارلز و آنی با بالاتر رفتن سن به ترتیب به جاش اوکانر و ارین داهرتی محول شده است. گیلیان اندرسون وظیفه ایفای نقش مارگارت تاچر را بر عهده دارد و امرالد فنل نیز در نقش کمیلا پارکر باولز بازی می‌کند.

داستان فصل سوم سریال The Crown در سال‌های ۱۹۶۴ و ۱۹۷۲ جریان داشت و روایت‌گر اتفاقات مهم تاریخ بریتانیا مانند رابطه نامشروع شاهزاده مارگارت با رادی لویلین و قدرت گرفتن سیاسی مارگارت تاچر بود.

تانی کال

برگرفته از Coming Soon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *