تولید فصل چهارم Killing Eve تأیید شد

شبکه‌ی بی‌بی‌سی آمریکا داستان سریال تحسین‌شده‌ی «کشتن ایو» (Killing Eve) را ادامه می‌دهد. این شبکه‌ی کابلی سفارش ساخت فصل چهارم این سریال تریلر با بازی «سندرا او» و «جودی کومر» را چندین ماه پیش از پخش فصل سوم صادر می‌کند. فصل سوم قرار است بهار سال ۲۰۲۰ روی ایر برود.

«سارا بارنت» مدیر استودیوها و شبکه‌های ای‌ام‌سی می‌گوید: «چگونه می‌توان به «کشتن ایو» باور نداشت؟ علت استقبال از سریال این بود که زنان فوق‌العاده‌ای در ساختنش مشارکت کردند: «فیبی والر بریج»، «امرالد فنل»، «سندرا او»، «جودی کومر»، «فایونا شا» و مادرخوانده‌ی پروژه و تهیه‌کننده‌ی آن «سلی وودوارد جنتل». «سوزان هیثکوت» رهبر نویسندگان فصل سوم قرار است «ایو»، «ویلانل» و «کارولین» را به مکان‌هایی پیچیده‌تر، هیجان‌انگیزتر و غافل‌گیرکننده‌تر از همیشه هدایت کند. هواداران ما ناامید نخواهند شد.»

والر-بریج خالق سریال «کشتن ایو» بود و آن را از رمان‌ «نام رمز ویلانل» (Codename Villanelle) به قلم «لوک جنینگز» اقتباس کرد. او در فصل دوم جای خود را به فنل داد. هیثکوت که سابقه‌ی همکاری در «از مردگان متحرک بترس» و «دیدن» شبکه‌ی اپل تی‌وی+ را دارد نویسندگی فصل سوم را برعهده می‌گیرد و طبق سنت سریال در فصل چهارم نویسندگی فیلمنامه را به زن دیگر می‌سپارد. شورانر جدید سریال هنوز معرفی نشده است.

فصل اول «کشتن ایو» از بی‌بی‌سی آمریکا روی ایر رفت اما فصل دوم به صورت همزمان به شبکه‌ی ای‌ام‌سی هم آمد و هر اپیزودش به صورت میانگین ۱.۸ میلیون بیننده داشت، در حالی که فصل اول رکورد ۹۶۰ هزار میلیونی را به جا گذاشته بود. این رشد بیننده از زمان پخش سریال «برکینگ بد» در سال ۲۰۱۳ بی‌سابقه بود.

در فصل سوم علاوه بر کومر، او و شا، «هریت والتر»، «دنی ساپانی»، «جما ولان»، «کامیل کاتین»، «استیو پمبرتون»، «راج باجاج»، و «ترلو کانوری» هم به ایفای نقش می‌پردازند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *