تولید فیلم سینمایی Call Of Duty ممکن است بهار سال آینده آغاز شود

تولید فیلم سینمایی لایو-اکشن Call of Duty ممکن است در یکی از روزهای بهاری سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شود؛ کمپانی Activision به شدت در پی این است که بازی کامپیوتری پرطرفدار و محبوب خودش Call of Duty را به سینما بیاورد و یک فرانچایز بزرگ را این بار روی پرده خلق کنـد. اولین قسمت از بازی ندای وظیفه سال ۲۰۰۳ وارد بازار شد، این بازی مورد استقبال گیمرها قرار گرفت و در نهایت باعث شد تا باشد شد تا Call of Duty تبدیل به یک فرانچایز بزرگ شود.

فیلم سینمایی Call of Duty اکنون سالهاست که درون جهنم توسعه اسیر شده، اوایل سال جاری میلادی هم کمپانی Activision Blizzard بلاخره برای این پروژه یک کارگردان پیـدا کرد. استفانو سولیما، کارگردان فیلم هایی مثل Sicario: Day of the Soldado و Gomorrah کسی که انتخاب شده تا پشت دوربین این فیلم اکشن و جنگی بنشیند. او هنوز در نخستین مراحل توسعه و پیش-تولید قرار دارد، اما شاید یک تاریخ را برای شروع کار بر روی پروژه در نظر داشته باشند.

کیرین فیتزجرالد (اسنودن ۲۰۱۶) نویسنده ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ Call Of Duty طی یک مصاحبه با Discussing درباره پروژه پیش رو صحبت کرد و اطلاعاتی تازه در رابطه با تاریخ شروع تولید آن فاش نمود. طبق صحبت های آقای فیتزجرالد، اکنون انتظار می رود که این پروژه اقتباسی در سال ۲۰۱۹ پا به فاز تولید بگذارد. البته تاریخ دقیق هنوز بطور رسمی فاش نشده، اما فیتزجرالد با صحبت های خودش تایید کرد که استودیو در نظر دارد خیلی زود فیلم لایو-اکشن Call Of Duty را تبدیل به واقعیت کند.

کیرین فیتزجرالد گفت که “ما یک کارگردان بزرگ داریم، یک نفر به نام استفانو سولیما که یک فرانچایز شگفت انگیز به نام Gomorra را ساخته که محبوب ترین نمایش تلویزیونی ایتالیاست و واقعا ارزش تماشا کردن را دارد. و او اخیرا ادامه Sicario را کارگردانی کرده که Soldado نام دارد، پس ما خیلی هیجان زده ایم که او را داریم و امیداوریم بهار امسال تولید را آغاز کنیم…

با این حساب، اگر اوضاع طبق برنامه پیش برود می توانیم انتظار داشته باشیم که بهار سال ۲۰۱۹ شاهد شروع تولید فیلم سینمایی Call Of Duty باشیم. در این حالت، پس آنها زمان خیلی زیادی هم ندارد و باید به سرعت نسخه نهایی ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ را تکمیل، لوکشین های مناسب برای ﻓﯿﻠﻢبرداری را پیدا و بازیگران مورد نظر خودشان را انتخاب کنند. حال اگر تولید واقعا بهار ۲۰۱۹ آغاز شود، به احتمال قوی در یکی از روزهای احتمالا پایانی ۲۰۲۰ موفق به تماشای این عنوان لایو-اکشن خواهیم شد.

شایعه های زیادی این روزها پیرامون فیلم سینمایی Call Of Duty وجود دارد، اما تنها یک چیز قطعی است؛ کمپانی Activision قصد دارد این فیلم را واقعا بسازد، پس فعلا باید به همیـن حقیقت بسنده کنیم. ولی منتظر اخبار فیلم بیشتر و دقیق تر باشید…

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *