تولید یکی از اسپین‌آف‌های Game of Thrones متوقف شد

شبکه‌ی HBO از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که با پایان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) دنیای سریال را توسعه می‌بخشد. اما شب گذشته گزارش شد که تولید یکی از اسپین‌آف‌های سریال توسط شبکه متوقف شده است. این پروژه قرار بود به «برایان کوگمن» نویسنده‌ و تهیه‌کننده‌ی «بازی تاج‌وتخت» سپرده شود. او نویسندگی اپیزود دوم از فصل هشتم را که «شوالیه‌ی هفت اقلیم» (A Knight of the Seven Kingdoms) نام گرفته و به لحظات آغازین «نبرد وینترفل» منتهی می‌شود برعهده داشت.

کوگمن در مصاحبه با «هالیوو ریپورتر» تأیید می‌کند که نه تنها اسپین‌آف او دیگر دیگر ساخته نخواهد شد، بلکه مشارکت او در دنیای «وستروس» برای همیشه به پایان رسیده است. او می‌گوید: «جدایی من قطعی است. در حال توسعه‌ی یکی از داستان‌های پیش‌درآمد با جورج [مارتین] بودم. او با چندین تن از نویسندگان از جمله جین [گلدمن] که سریالش سفارش تولید اپیزود آزمایشی دریافت کرد همکاری کرده است. سریال پیش‌درآمد من توسعه نیافت و در آینده هم توسعه نمی‌یابد. شبکه‌ی HBO تصمیم گرفت که مسیری دیگری در پیش بگیرد. اکنون با آمازون در حال همکاری هستم و چند سریال با آن‌ها می‌سازم. بنابراین وداع باید کرد. کار من با وستروس تمام شد. احساس تلخ و شیری است… علت اهمیت این اپیزود برای من همین بود. وداع و نامه‌ای عاشقانه بود برای این شخصیت‌ها و بازیگران.»

گفتنی است که پیش‌درآمد کوگمن با پروژه‌ی دیگری که هم اکنون در HBO تولید می‌شود متفاوت است. آن سریال که در حال حاضر با نام «شب طولانی» شناخته می‌شود، به «جین گلدمن» (اکس-من، کینگزمن) سپرده شده و بازیگرانی چون «نایومی واتس»، «جاش وایت‌هاوس» برای ایفای نقش‌های اصلی و «میراندا ریچاردسن»، «جیمی کمپل باور»، «توبی رگبو»، «جورج هنلی»، «الکس شارپ»، «نایومی آکی» و سایری در نقش‌های مکمل به آن اضافه شده‌اند.

بنابر اعلام «جورج مارتین» داستان این پیش‌درآمد به ده‌ها هزار سال پیش از وقایع «بازی تاج‌وتخت» مربوط می‌شود. تاریخ پخش «شب طولانی» مشخص نیست. فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» هم اکنون در حال پخش است و روزهای دوشنبه در دسترس قرار می‌گیرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *