تولید Captain Marvel به پایان رسید

طی روز جمعه Ant-Man and the Wasp (ﻣﺮﺩ ﻣﻮﺭﭼﻪﺍﯼ ﻭ ﺯﻧﺒﻮﺭﮎ) بطور رسمی پا به گیشه گذاشت و دقیقا در همین روز تولید فیلم سینماییCaptain Marvel (کاپیتان مارول) به پایان رسیـد. مارول استودیوز این هفته بیستمین فیلم از دنیای سینمایی مارول (MCU) را روی پرده برد، فیلمی که در دهمین سالگرد تولد این فرانچایز پرطرفدار به دست طرفداران منتظر رسیده، Captain Marvel هم بیست و یکمین فیلم است که زمستان سال جاری روی پرده می رود؛ اولین فیلم از این مجموعه که شخصیت اصلی آن یک ابرقهرمان زن است.

بری لارسون این افتخار را دارد تا اولین زنی باشد که در یکی از فیلم های دنیای سینمایی مارول شخصیت اصلی را به تصویر می کشد، از طرفی Captain Marvel نخستین فیلم در این فرانچایز است که یک زن بر روی صندلی کارگردانی آن نشسته. خانم آنا بودن این فیلم را با همکاری رایان فلک جلوی دوربین برده است. در سال ۲۰۱۷ این دو نفر بعنوان کارگردان های فیلم معرفی شدند، تولید فیلم اوایل سال جاری میلادی آغـاز شد و حالا خبردار شدیم که کار تصویربرداری را با موفقیت به پایان رسانده اند.

دقیقا در همان روزی که Ant-Man and the Wasp پا به گیشه گذاشت، آقای رایان فلک با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود فاش کرد که تولید فیلم سینمایی Captain Marvel رسما به پایان رسیده است. او با انتشار یک تصویر فاش کرد که تولید ۷۵ روز طول کشیده و جمعه هفتاد و پنجمین روز بوده است. حال تیم تولید باید خودشان را برای کار بر روی جلوه های ویژه، تدوین و دیگر کارهای فاز پس-تولید آماده کنند.

حالا که Ant-Man and the Wasp روی پرده رفته، مارول استودیوز می تواند از این به بعد تمرکز خودش را بیشتر بر روی Captain Marvel قرار دهد. هنوز مارول تبلیغ برای اولین فیلم انفرادی کاپیتان مارول را آغاز نکرده — که البته هنوز زود است — و طرفداران فعلا منتظر هستند تا اولین تصویر رسمی از این فیلم برای عموم فاش شود. کوین فایگی، رئیس کمپانی مارول استودیوز به تازگی طی یک مصاحبه گفته است که طی همین چند ماه انتظار انتشار تریلر Captain Marvel را داشته باشیم، حالا تولید به پایان رسیده و می توانند خیلی راحت تریلر را آماده کنند.

با وجود اینکه Captain Marvel فیلم بعدی MCU است که پا به گیشه می گذارد، تنها فیلمی نیست که مارول این روزها مشغول کار بر روی آن است. جو و آنتونی روسو این روزها در حال تدوین Avengers 4 هستند و طی تابستـان برای ریشات ها تیم جلو و پشت صحنه دوباره گرد هم می آیند. حالا که تولید Captain Marvel به پایان رسیده، مارول استودیوز باید به آرامی کار بر روی Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را آغاز کند.

از ستارگان اصلی Captain Marvel می توانیم به ﺑﺮﯼ ﻻﺭﺳﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﮐﺎﺭﻭﻝ ﺩاﻧﻮﺭﺯ، ﺳﺎﻣﻮﺋﻞ ﺍﻝ. ﺟﮑﺴﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻧﯿﮏ ﻓﯿﻮﺭﯼ رئیس آینده سازمان شیلد، ﺟﻮﺩ ﻻ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻭﺍﻟﺘﺮ ﻻﻭﺳﻮﻥ (ﻣﺎﺭ-ﻭﻝ) ﻣﺮﺑﯽ کارول، کلارک گرگ در نقش فیل کولسون، ﺟﻤﺎ ﭼﺎﻥ در نقش مین-اروا و همچنین ﺁﻧﺖ ﺑﻨﯿﻨﮓ اشاره کنیم، ﻟﯽ ﭘﯿﺲ و ﺟﺎﯾﻤﻦ ﻫﺎﻧﺴﻮ نیز باری دیگر سربازان کری، رونان و ﮐﻮﺭﺍﺙ را بر روی صحنه می آورند. اکران این فیلم از هشتم مارس ۲۰۱۹ مصادف با جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ آغاز می شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *